Miłosne - str 95

  • Chłopak mojej siostry 2

    Od naszego spotkania w którym wyznał mi wszystko minął tydzień. Nie zamierzałam na siłę do niego dzwonić i się napraszać, ale musiałam się dowiedzieć czy nadal jest ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.3

    - Wszystko w porządku? - Dobrze, że byłeś tam ty. Chyba sama bym sobie z nim nie poradziła. -popatrzyłam na jego twarz z łuku brwiowego lała mu się krew- pasuje to ...

  • For you here and now : Love cz.3

    - Zerwij z Karen- powiedziałam. - Po co ? I tak nie będziemy razem. - Prychnelam. -Właśnie. Po co mam Cię słuchać jak nie będziemy razem. Dorian daj już spokój. Nie ...

  • Od nienawiści do miłości cz. 1

    Daria 17 lat szczupła niebieskooka długowłosa szatynka. Daniel 18 lat wysoki dobrze zbudowany brunet o niebieskich oczach. Berenika17 lat najlepsza przyjaciółka Dari ...

  • Od Nowa 2 cz.18

    -Nikola!- zerwałam sie z łóżka . Magda. Magda mnie obudziła. -Co ?! Co się stało?! - spojrzała na mnie przerażona -Wody mi odeszły. No bo się chyba nie zsikałam ...

  • Nasze Opowiadania: Straszna Miłość cz.1

    To opowiadanie napisałyśmy na pw z Izą :3 *** Szłam ciemną ulicą oświetlaną tylko światłem ulicznych latarni. Śnieg lekko prószył. Nagle zainteresowała mnie górka ...

  • Od Nowa 2 cz.11

    -Damian Richter we własnej osobie.- powiedział Kamil, mąż Alicji gdy następnego dnia przyszliśmy do nich na obiad. -Dużo o Tobie słyszałem. Kamil Nowiński – podali ...

  • Od porwania do zakochania cz.11

    Na samym początku chciałam was przeprosić, że tak rzadko wstawiam nowe rozdziały i ,że są takie krótkie. Od dziś będą się one pojawiały w każdą sobotę wieczorem ...

  • Od porwania do zakochania cz.4

    Byłam na prawdę wystraszona nie wiedziałam co robić. Po woli otwarłam oczy i spojrzałam na niego. -Co się stało dlaczego krzyczysz ?-zaczęłam do niego mówić nie ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.7

    Poczułam, że ten ktoś za mną złapał mnie gwałtownie za rękę. Rzucił na ziemię i szyderczo się zaśmiał. - Kto o takiej porze chodzi po lesie, hm? Szukasz wrażeń ...

  • Szkoła tańca część 2

    Umieszczam piwo w lodówce i czekam na niego. Po czterdziestu minutach słyszę dzwonek do drzwi. Podrywam się z miejsca i biegnę otworzyć. Po chwili do środka wchodzi Maurycy ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 13

    Katarzyna szła na kolację z mieszanymi uczuciami. Teraz czuła się trochę nieswojo w koszulce na ramiączkach i krótkich spodenkach. Narzuciła wprawdzie na wierzch szlafrok ...

  • Jak kamyk cz. 1

    *** To, jaki jest w mojej głowie nijak ma się do tego, jaki jest naprawdę. W mojej głowie on mnie lubi, chce wiedzieć o mnie coś więcej, czuć mnie. W mojej głowie jestem ...