Miłosne - str 89

  • Z życia siatkarki cz.50

    Po pysznym śniadaniu przyrządzonym przez Mike, mój kochany zawiózł mnie pod szpital. - Ty nie idziesz ? - zdziwiłam się - Mam pewną sprawę do załatwienia - uśmiechnął ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.20

    ,,Uwierz mi, nic nie może Nic nie może mnie zatrzymać Bo niczego się nie boję Stroję myśli do tych dźwięków Jestem panem duszy swojej,, Leżałam i zastanawiałam się ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.18

    ,,Miałaś tam przyjść, podać rękę i mnie zabrać.. nie mówiąc nic odprowadzić mnie na kwadrat.. Mieliśmy żyć razem i taka jest prawda.. A może za dużo wypiłem? Do ...

  • Jak kamyk, cz. 2

    *** Odsunął się ode mnie powoli. Dał mi chwilę głębiej pooddychać z czołem opartym o jego tors. Czułam, że wpatruje się intensywnie w czubek mojej głowy, w której ...

  • Sponsor 16

    Zero miękkich nóg, strachu i obiekcji. Pozostało tylko zadanie do wykonania za grube pieniądze i nadzieja, że będzie choć trochę przyjemnie. Nie liczyłam, że będzie tak ...

  • Jest-Takie-Miejsce 80

    Ross Copperman - Hunger Lyrics (The Vampire Diaries) Gdybym tylko mogła zatrzymać czas, zrobiłabym to w tej chwili bez wahania. Jest wiele sytuacji, momentów, słów, gestów ...

  • Niania. Cześć dwudziesta siódma.

    Kiedy rozpięłam zamek jego spodni, spotkało mnie zaskoczenie. Byłam przekonana, że zaraz wystrzeli, strzelając mnie w nos jego wyprężony kutas. Tak się jednak nie stało ...

  • HARSH #44

    - Harry - Kompletne odłączyłem się od otaczającej mnie rzeczywistości. Wyłączyłem telefon, w pracy wziąłem kilkudniowy urlop, a jak ktoś puka do drzwi udaje, że mnie ...

  • Kolega brata cz.3

    Rano obudziłam się pierwsza i od razu poszłam do łazienki wzięłam prysznic i w samym ręczniku poszłam do kuchni po coś do picia, nie spodziewałam się tam ...

  • Pierwszy raz

    To spotkanie było nie do opisania. Od rana czułam, że coś się wydarzy ale nie pomyślałam, że moje życie zmieni się o 180 stopni. Pojechałam do mojej koleżanki z klasy ...

  • Korepetytorka 37

    Branowska miała bardzo dobry pomysł z tą kąpielą. Dokładnie tego potrzebowałam. Nie chodziło tylko o pozbycie się resztek zapachów i pozostałości po spotkaniu w ...

  • Wakacje cz.7

    Babcia wróciła i zawołała, żebym pomogła robić jej obiad, więc wstałam i poszłam do kuchni. Czułam na plecach jego wzrok. - Zrobimy dzisiaj lazanie. Piotruś bardzo ...

  • Zayn Malik

    Siedziałam na ławce przed pomnikiem mojej mamy. Po raz kolejny przeczytałam złoty napis u dołu " Victoria Malik- Kochana młoda matka, żona, siostra, córka ...

  • Wycieczka cz.3

    Wróciłam do pokoju, na szczęście chłopaków już nie było rozwaliłem się na łóżku i myślałam nad sobą po co żyję i dla kogo. Czy gdyby nie Alan to bym nie miała ...