Miłosne - str 86

  • For you here and now: Forgive me cz.8

    -Chcesz już do domu czy może do mnie ? Obejrzelibyśmy jakiś film czy coś? – zapytałem. Zastanowiła się. -Może być film. Za dwa tygodnie wracasz do szkoły. Cieszysz ...

  • Kryzys cz.1

    - Kaśka! – mój płaczliwy ton dało się słyszeć od momentu przekroczenia progu jej mieszkania. Każdy głupi zreflektowałby się, że coś jest nie tak. - Kaja?! Co się ...

  • Od Nowa 2 cz.13

    -Hej. Jak dobrze was wiedzieć – przytuliłam się do Olka i Magdy. -Ciebie również. Nie sądziłam, że tak szybko przyjedziesz. – wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 2

    Weszłam do klasy w ostatnim momencie.Wszyscy już tam byli oprócz nauczyciela co było dla mnie ogromnym szczęściem.Słyszałam tylko dziewczyny z tyłu gadające o nowym ...

  • Księżniczka....cz.6

    Rano obudziło mnie natarczywe dzwonienie do drzwi. Musiałam więc zwlec się z łóżka, było to dla mnie trudne, bo wczoraj wróciłam późno do domu. Wsunęłam szybko moje ...

  • Niespodziewanie cz.1

    Wychodzę ze szkoły po cholernie ciężkim dniu. Miałam aż osiem lekcji. Czy to jest ludzkie trzymać nas tyle godzin w piątek? Bynajmniej. Wydaje się być ciepło, świeci ...

  • For you here and now: Forgive me cz.12

    -Zapomniałam walizki.- powiedziała Martyna i odeszła od nas. - Twoja dziewczyna za mną nie przepada. - prychnalem - Za mną też nie przepadała. W koncu jestesmy tacy sami ...

  • Wakacje w Hiszpanii . Nowa znajomość . ( cz.3)

    Jak zawsze na początku dnia było śniadanie ze wszystkimi uczestnikami koloni. Z Nicolą i Justyną poszłyśmy na stołówkę, Eliza miała niezłego kaca bo nie chciała ...

  • Sekret

    -Hej! Siadaj z nami ! Chłopak poklepał ręką miejsce na drewnianej ławce obok siebie. Rozejrzałam się dookoła, ale było już bardzo ciemno. Usiadłam obok wysokiego ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 15

    Popatrzałam na niego z uśmiechem.Nie mógł mnie zauważyć bo stał plecami do mnie.Pomyślałam o tym jak mogłabym go rozbawić.Włożyłam niedawno kupioną perukę i ...

  • For you here and now:Only him cz.1

    Spakowana i gotowa na podbój Londynu. -Mamo za ile przyjedzie tato, żeby mnie zawieźć na lotnisko? – zapytałam matki. Rodzicielka spojrzała na mnie i widziałam, ze jest ...

  • Diabeł w przebraniu anioła 26

    Oczami Natalii : Kolejny raz bezmyślnie wgapiałam się na moje odbicie w lustrze, jak by to miało coś pomóc. Co z tego, że przed 4 dni, nie miałam niczego w ustach ? ...

  • Pamiętnik nastolatki cz. 7

    Usiadłam z Agą przy stole, popatrzyła na mnie i dziwnie się uśmiechnęła. Upiła łyk herbaty i spytała: -Mamy gościa? -Nie, czemu pytasz? -Kto jest na górze? -Nikt! - w ...