Miłosne - str 83

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.10

    - Witaj kochanie – powiedziałam radośnie wchodząc do środka. - Magda? – spytał z niedowierzaniem, a ja rozwiałam wszelkie jego wątpliwości mokrym pocałunkiem, po czym ...

  • Jest-Takie-Miejsce 95

    Chcę, żeby udowodnił mi, że się nie mylę, co do niego. Rozumiem zazdrość, ale to, co zaprezentował, pobija wszystkie jego numery. Nie powinien aż tak się wściekać, a ...

  • Od porwania do zakochania cz.20

    "Chcę pocałować Ciebie tam, Za siódmym drzewem w ChinaTown Na stacji paliw i we mgle Nieprzyzwoite Tête-à-tête Pieprzę bon ton i bhp Będę całować tam gdzie ...

  • Bezczel w mundurze cz. 2

    Człapiąc za kapitanem rozglądałam się po terenie ośrodka. Wiele z zajęć innych grup już się rozpoczęło, wiec miejsce to zdawało się tętnić życiem. Mijaliśmy ...

  • Uwikłany w romans cz. 15

    - Jedziemy z tatą do kina. - mówi mama Ani. - Chcesz jechać z nami? - Nie, zostanę w domu. Może spotkam się z Magdą. - odpowiada, kończąc obiad. Odnosi talerz do zlewu i ...

  • Do Końca cz.7

    Zjadłam i spojrzałam na telefon. 4 wiadomości od Agaty. Zaczęłam czytać "Dlaczego nie ma Cię w szkole ?" -pierwszy "Przyznaj się !"-drugi "Kacper ...

  • O niebo lepiej cz. I

    Jeśli się nie pośpieszę, to spóźnię się do pracy pierwszego dnia!- pomyślała stojąc przed lustrem, jeszcze niegotowa do wyjścia. Nałożyła makijaż. Przejechała po ...

  • Love story <3

    -Nienawidzę mojej siostry!- pomyślała z nienawiścią Tina.- Ciągle doprowadza mnie do płaczu! Jak ja bym chciała mieć siostrę idealną...- i w tym samym momencie podarła ...

  • Przypadkowa miłość cz.1

    PROLOG Mateusz-17 lat Zuzanna-15 lat On: Zielonooki, szatyn z wysoką grzywką, odważny i lubi się zabawić, nosi luźne rurki i koszulę w kratę, szczupły, ale umięśniony ...

  • Od Nowa cz.21

    Spojrzałam na Konrada który był tak samo zaskoczony jak i ja. Amelia też raczej nie wiedziała o Tym wszystkim. -Mam nadzieje że chociaż Tym dzieckiem się będziesz ...

  • For you here and now: Forgive me cz.15

    Ależ oni są niesamowici!! Stoje na jednym z ich koncertów i jestem pod wrażeniem. Mogłabym tak patrzeć na Doriana cały czas. Spojrzał na mnie i sie uśmiechnął. Po ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 3

    Obudziła się pierwsza, prawie całkiem naga, nie licząc pomiętej lnianej bluzki. Spojrzała na mężczyznę, w którego wtulona zasypiała wczorajszej nocy i na złotą ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.2

    Bardzo miło mnie zaskoczyliście. Dziękuję za komentarze i zachęcam do czytania następnej części. :) Wyrywałam się, ale on był silniejszy. Nic dziwnego, to dobrze ...