Miłosne - str 82

  • Totalna pomyłka cz.2

    ...ubrany był w czarny garnitur a koło niego jak zawsze tysiąc lasek. Gdy mnie zobaczył szczęka opadła mu w dół, od razu odsunął się od innych dziewczyn i przybiegł do ...

  • Too Dark Outside cz. 5

    Ponieważ jesteś zadowolona (przynajmniej taki komentarz umieściłaś) z 18 UC, to będę kontynuował to opowiadanie. Mam nadzieję Endajs, że i tym się nie rozczarujesz ...

  • Do Końca cz.41 Rozdział II

    Zuzka zadowolona rzuciła mi się na szyję. -Pokaż -powiedziała i wzięła moją dłoń oglądając pierścionek. -Jest przepiękny Jagoda. -powiedziała ze łzami w oczach ...

  • For you here and now:Only him cz.17

    -Oh cześć. Nie spisz jeszcze ? - zapytałam Seana , gdy wychodził z łazienki. -Nie, ale juz idę właśnie. Może...moze jutro umówilibyśmy sie na kawę. Tylko na kawę ...

  • Do Końca cz.17

    Dojechaliśmy do mnie do domu. -Wejdziesz? -Nie mogę. Muszę pojechać do trenera. Za godzinę jest trening młodych. Trzeba ich troche poduczyć. A teraz pocałuj mnie ...

  • Życie nastolatki cz.5

    - Nie przeszkadzasz. Prawda Emi ? - Jasne że nie zostań - odpowiedziała - No dobrze to zostanę - powiedział mrugając do mnie okiem i siadając na kaapie obok mnie. - To ja ...

  • Z życia siatkarki cz.24

    Na szczęście miałam kopię więc miłego czytania :) *********** Mike stał pod ścianą a przed nim Stella. I o zgrozo! Oni się całowali. Łzy napłynęły mi do oczu ...

  • Amadeusz 3

    Przygotowania do spotkania rozpocząłem kilka godzin przed planowanym pojawieniem się u Mileny. Wykąpałem się i spośród kilkudziesięciu koszul w szafie wybrałem tę ...

  • Przypadkowa miłość cz.9

    Obudziłam się rano ze strasznym bólem głowy. Nie chciało mi się nawet otwierać oczu. Kiedy się obróciłam poczułam obok siebie… kogoś. Otworzyłam oczy, a obok mnie ...

  • HARSH #63

    Siadam na łóżku i wyciskam z tubki na dłonie trochę balsamu o zapachu mango podczas, gdy Harry wychodzi w tej chwili z łazienki i gasi światło w pokoju pozostawiając ...

  • Sponsor 12

    W ogóle nie spodziewałam się, że tak szybko będzie mi dane założyć to, co kilka godzin wcześniej kupiłam. Dopiero kiedy stanęłam przed ogromnym lustrem w naszym ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 3

    - No i skuter diabli wzięli! – Olek był niepocieszony, kiedy odkrył, że granatowy jacht odpłynął w nocy - Chyba nie miałeś złudzeń? Nie łapałabym się nawet 10 lat ...