Miłosne - str 80

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.28

    , , Z bagażem pełnym snów Po wszystko i po nic Wyruszam dziś donikąd znów Lecz zawsze warto iść... Przez dzień do nocy Od nocy po dzień Bez planów życia to cały mój ...

  • Tęsknie za Tobą cz.2

    Oto Dominik Stałam przy oknie, czekając za Dominikiem.Minuty mijały a po przyjacielu nie było nawet śladu.Nie rozumiałam jego dziwnego zachowania, od naszego ostatniego ...

  • For you here and now: Only him cz.4

    W nocy obudził mnie hałas na dole. Wyszłam z pokoju i zeszłam cicho na dół. Dorian stał w kuchni i nalewał sobie totalnie pijany whisky do szklaneczki. -Co robisz ? ...

  • Miłość w klasie obok cz.3

    Stałam jak wryta nie wiedziałam co się dzieje i co się będzie działo. - A my się przypadkiem nie znamy.-zapytał, przyglądając się, na Igora twarzy pojawił się ...

  • HARSH #67

    Ściskam w objęciach poduszkę i przytulam do niej mocniej policzek układając się wygodniej na brzuchu. Naprawdę lubię zapach skoszonej trawy, ale nienawidzę, kiedy ktoś ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.6

    - Mogę mieć do ciebie prośbę? – usłyszałam dobiegający z kuchni głos Lipskiego. - Możesz mieć – przytaknęłam. - Nie prowokuj mnie więcej – podniósł na mnie ...

  • Do Końca cz.12

    -Nie wiem czy ma to teraz znaczenie. -Dla mnie ma. -Dlaczego ? Przeciez nie chcesz być ze mną, a ja Ci nic nie zrobiłem. -Wiem. Przepraszam. Powinnam iść do jakiegoś ...

  • Miłość w klasie obok cz.5

    Wysiadając z auta usłyszałam pierwsze dźwięki muzyki, oraz rozmowy i śmiech osób stojących przed klubem. Stanęłyśmy z Jadźką na wprost wejścia i wpatrywałyśmy się ...

  • Pamiętnik nastolatki cz.6

    Witajcie po dłuższej przerwie. Przepraszam że tak długo nic nie pisałam, ale nie miałam na to czasu :/. Nadróbcie zaległości i przeczytajcie poprzednie części. ~~ ...

  • Wakacje cz.5

    Otworzyłam bramę i rozglądałam się. Zastanawiałam się gdzie mogli pójść. Prawo czy lewo - pytałam samą siebie. Przyszło mi do głowy, że babci zawsze chodziła w ...

  • Przygoda życia cz. 3

    Od czasu ostatniego zbliżenia z Jerzym minęły dwa dni. Przez ten czas rozmawialiśmy ze sobą kilka razy dziennie i spotkaliśmy się dwa razy. Ta fascynacja, pożądanie-te ...

  • Wycieczka cz.1

    Jestem Julka mam 15 lat. Tego lata jadę na kolonie nad morze z przyjaciółką Anią, która mnie namówiła na wyjazd ponieważ uważałam że tam jest głupio. Dzień przed ...

  • Z życia siatkarki cz.36

    - Ognisko ! - krzyknęłam i wybiegłam z wody Szybko wśliznęłam się do namiotu i przebrałam w suche rzeczy. Wzięłam jeszcze paczkę pianek i przyszłam do przyjaciół ...

  • Księżniczka i łobuz

    Mówili o nich para doskonała. Nikt nie pamiętał odkąd są razem. Pasowali do siebie jak ulał. Zawsze razem, tacy szczęśliwi, nigdy się nie kłócili i stanowili wzór dla ...