For you here and now: Stay cz.6
- Jezu moja głowa.- syknelam , gdy otworzyłam oczy. Ledwo co na nie widziałam. Potrzebuję do laziekni , ale kazdy ruch sprawia , że chcę mi sie wymiotować. Podnioslam się ...
- Jezu moja głowa.- syknelam , gdy otworzyłam oczy. Ledwo co na nie widziałam. Potrzebuję do laziekni , ale kazdy ruch sprawia , że chcę mi sie wymiotować. Podnioslam się ...
Dni bezpośrednio po ostatnim spotkaniu z Kingą były dla mnie najgorszymi w moim dotychczasowym życiu. Po powrocie do domu próbowałem zadzwonić do dziewczyny, jednak ta ...
Fabrizio stał na balkonie i patrzył na przepływające w dole łodzie. Właśnie pobił swój rekord. Udało mu się dwa razy spieprzyć sprawę z tą samą kobieta i to w ...
-Przysłała mnie Pani Wasilewska. Chcieliby z państwem zjeść kolację. Za 10 minut na dolę w restauracji. - powiedziała kobieta. -Dobrze. Dziękuję - odeszła a ja ...
Weszliśmy do domku, było ślicznie na prawdę. Tom pokazał mi mój pokój. Było cudownie, duże łóżko i szafa, minimalizm to jest to co lubię. -Bardzo mi się tu podoba ...
-Mrr zwierzaku - powiedziałam mrucząc mu do ucha - pan profesor jest bardzo bardzo niegrzeczny -Mów mi tak dalej maleńka - mówił całując mnie w szyje Wiedziałam, że ...
- Porozmawiamy? Usłyszałam za swoimi plecami głos Łukasza. Chłopaki się przywitali, po czym Karol zostawił nas byśmy sobie wyjaśnili, tą głupią sytuację. - Jak ...
Odpaliłam papierosa z nerwów a Kacper spojrzał na mnie. -Nie pal.-powiedział-Nie truj się tym. -Z tego co wiem ty tez palisz. I powiedz po co tu jesteśmy? -spojrzałam na ...
Przez chwilę patrzyliśmy na siebie, kompletnie nie rozumiejąc swoich zachowań. Trzymała dłonie na moich ramionach i patrzyła mi prosto w oczy. Uśmiechała się zalotnie ...
Harry wraz z Ginny wyjechali poza obszary Londynu. Hermionie zostawili marny liścik z wyjaśnieniami. Bruneta miała ogromny żal do nich, nie tego spodziewała się po Harrym ...
Dzień minął bardzo szybko. Mimo że pogoda nadal nie sprzyjała zajęciom na zewnątrz, dziewczyny entuzjastycznie biegały w strugach deszczu śmiejąc się i planując wolny ...
No więc cała ta historia przytrafiła mi się pewnego poranka, było to koniec roku szkolnego. Dokładnie 3 dni przed, napisał do mnie koleś czy idę na wagary, na początku ...
Usłyszeliśmy jakieś głosy na klatce schodowej i Ewa spytała : -Zamknąłeś drzwi ? -Nie a ty ? -Też nie Ewa podniosła swoje spodnie i sweterek i pobiegła do pokoju a ja ...
,,Wiem to na zawsze Mała chcę być tylko z Tobą z Tobą zostawmy za nami wszystko pójdźmy razem swoją drogą wolni od kłamstw nikt nigdy nie rozdzieli nas jesteś moją ...