Miłosne - str 75

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 7

    Siedziałam sama na tym krześle, ręce miałam skute kajdankami. Nadgarstki bolały mnie niemiłosiernie. Nagle do pokoju wszedł policjant i bez słowa rozkuł mnie i szarpnął ...

  • Czy aby tylko przyjaźń ? ( cz. 4 )

    Cześć, przepraszam że tak długo nie pisałam. Ale trzeba było ocenki poprawić i wogóle, jakoś nie mam weny żeby pisać ale obiecałam że wreszcie napisze. Zapraszam do ...

  • Do Końca cz.4

    Dojechaliśmy pod dom i gdy chciałam wyjść z samochodu Kacper mnie zatrzymał. -Chciałabyś ze mną pójść na kawę ? -zmurowało mnie. Ja!? Z nim ? Przeciez to mój ...

  • Zamiast Imienin #1

    To było pod koniec kwietnia tuż po moich osiemnastych urodzinach. Zawsze o tej porze roku z rodzicami wyjeżdżałem do Mchawy by świętować imieniny, cioci Emilii. Jako, że ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.3

    - Zatrzymaj samochód ! - wrzasnął wściekły Damian. Ma takie ładne imię, a taki jest okrutny. Zatrzymaliśmy się gwałtownie. Wyszedł nabuzowany złością z samochodu i ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.22

    ,,Nasze życie będzie jak poemat Trzeba tylko znaleźć dobry temat Trzeba się odnaleźć w każdej chwili Trzeba być Tyle jeszcze drogi jest przed nami Z tym że trasę ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.35

    ,,To jak sen, który spełnił się, w dłoni dłoń, jedno bicie serc. Ooo, cały mój świat, to jak na ziemi raj, kiedy ty jesteś przy mnie. Ooo, to cały mój świat, a w nim ...

  • Od porwania do zakochania cz.2

    Leżałam na łóżku kilka godzin i myślałam o tym wszystkim, czy on jeszcze do mnie przyjdzie, co ze mną zrobi?. Za oknem było już ciemno moje oczy same się zamykały ...

  • Kolonie.

    -O patrz to nasz autobus - Natalka z podekscytowaniem wypowiedziała te słowa do Majki.- Chodź wszystkich zapoznać. - Mamy na to 10 godzin w trakcie drogi.Bez paniki ...

  • Praca semestralna 4

    Kilka dni temu napisałem trzyczęściowe opowiadanie "Praca semestralna Pawła". Teraz napisałem tę samą historię, ale widzianą z punktu widzenia głównej ...

  • Wiersz...

    Raz na żółtej kartce w zielone linie napisał wiersz. Zatytułował go Chops, bo tak nazywał się jego pies i o nim był właśnie ten wiersz. Nauczyciel postawił mu piątkę ...

  • Hermiona Granger i Pansy Parkinson PROLOG

    -Herm, zatrzymaj się!- słychać czyjś krzyk za moimi plecami, ale nie mam zamiaru słuchać. W panice biegnę przed siebie korytarzami Hogwartu, licząc tylko na to, że uda mi ...

  • Niewinna miłość, rozdział 1

    Patrycja bardzo za nim tęskniła i nie mogła się doczekać kiedy znów go zobaczy. W rok szkolny widywali się codziennie. Dziś kończyły się wakacje, a do tego mijał rok ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie.

    -Zuzia pobudka!- mama zaświeciła światło w moim pokoju. -Wstań, bo spóźnisz się do szkoły. -Jak mi przykro.- uśmiechnęłam się. -Masz pół godziny do autobusu, więc ...