MOJE NOWE ŻYCIE
Jest to pierwsze opowiadanko, jakie wrzucam... osądźcie sami... NOWE ŻYCIE ROZDZIAŁ 1 – Kochanie, mam dla ciebie pracę! – Bartek, chyba żartujesz? – Oczywiście, że ...
Jest to pierwsze opowiadanko, jakie wrzucam... osądźcie sami... NOWE ŻYCIE ROZDZIAŁ 1 – Kochanie, mam dla ciebie pracę! – Bartek, chyba żartujesz? – Oczywiście, że ...
Ciężarówka wysadziła nas dokładnie w miejscu, w którym wcześniej byłam z kapitanem. Stałyśmy na leśnej, zarośniętej drodze, patrząc za odjeżdżającym samochodem ...
ROZDZIAŁ 9/11 *** „Nie wierz nigdy kobiecie, dobrą radę ci dam / Nic gorszego na świecie nie przytrafia się nam Nie wierz nigdy kobiecie, nie ustępuj na krok / Bo ...
Po jakiś 10 minutach znalazłam się pod jej blokiem, zaparkowałam samochód i poszłam na górę, otworzyła drzwi i spytała: -Hej co się stało -Hej, moge wejść -Jasne ...
- To dziecko Łukasza z tym, że on mi nie wierzy - powiedziała Spojrzałam na dziewczynę przyjaciela i nie wiedziałam co mam jej odpowiedzieć.Jak to nie wierzy? przecież ...
Dorian. Patrzyłem jak odjeżdża a potem wróciłem do domu. Spojrzałem na moją "matkę" była taka smutna. Widac , że płakała. Następna osoba przeze mnie cierpi ...
Martyna. - Dorian uspokoj się słyszysz- szepnelam do jego ucha przytulajac jego głowę która dalej znajdowała sie na moich kolanach. Dalej byliśmy w kuchni a ja za cholere ...
Wiedziałam że tak będzie. Rano ciężko mi wstać z łóżka po cudownej nocy z Kacprem. Mus to mus. Zwlekłam się z łóżka, wzięłam bieliznę i poszłam do łazienki ...
Wśród studentów panuje zasada trzy razy z: zakuć, zdać, zapomnieć. W moim przypadku było to: powiedzieć, pożegnać się i pójść nie oglądając się za siebie. Nasza ...
Byłam zdenerwowana. Bałam się rozmowy z Mateuszem. Zaczęło bardziej padać i zrobiło się zimniej. W końcu zebrałam się na odwagę i zadzwoniłam na dzwonek. Ze strachu ...
Wyślizgnęłam mu się z jego rąk. Łatwo, ponieważ pozwolił mi odejść; trudno, bo wierzchem palców musnęłam jego napięte podbrzusze. Tak bardzo brakowało mi uczucia ...
ROZDZIAŁ 6/11 *** NIEDZIELA Od dobrych kilku minut zastanawiał się, czy powinien zaczynać jakąkolwiek dyskusję. Zwłaszcza w mało sprzyjającym deliberacjom położeniu, w ...
-Jesteś już..taka mokra.- Włożył dłoń w moje czarne, koronkowe majtki i zaczął zataczać palcami koła. Mimowolnie rozsunęłam uda, zauważył to i nachylił się ...
Szklane drzwi od ogrodu były otwarte. Ciepłe powietrze lekko rozwiewało moje włosy. Leżąc na dużym łóżku patrzyłam na pierścionek na moim palcu. Uśmiech na mojej ...