Miłosne - str 76

  • POCZEKAM, AŻ MNIE POKOCHASZ 4

    ROZDZIAŁ 4 Nie wiedziała co ma robić. Hubert dzwonił po raz kolejny, a Ewa bała się odebrać telefon. Bo co miała mu powiedzieć? Ze stała się kochanką Pawła? Telefon ...

  • Czerwona koronka

    Czerwona bielizna prześwituje przez białą bluzkę, co okazuje się sporą kontrowersją na ulicy Francuskiej. Nerwowo odpalam papierosa, aby uniknąć wnikliwych spojrzeń ...

  • For you here and now: Love cz.4

    - Co ty robisz!?- zapytałam , gdy kierowcy za nami zaczęli trabic. - To co powinienem już dawno. - powiedział. Rozejrzalam się i zauważyłam , że niektórzy ludzie nas ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.9

    , , Pożądanie zabija strach W mroku wszystko inny ma kształt On przychodzi nocą I rękę podnoszę..., , Obudziłam się dopiero rano. Na oparciu łóżka leżała jakaś ...

  • Pokuta 8.

    Wydawało jej się, że ból głowy zaraz rozsadzi jej skronie. Lekki obrót w jedną, czy w drugą stronę, tylko potęgował to uczucie. Powoli otworzyła oczy. Dopiero po ...

  • To na Ciebie czekałem cz.47

    Oprócz delikatnego porannego światła, które sączyło się przez szczeliny w roletach, pokój pogrążony był w ciemności. Z ciszy jaka tam panowała można było wychwycić ...

  • Emigrantki 34

    Miałyśmy wolne środowe popołudnie. Jeden dzień w tygodniu, kiedy nie pojawiał się żaden facet. Chciałam wykorzystać ten czas na poważną rozmowę z dziewczynami. Tanie ...

  • Od porwania do zakochania cz.8

    Na samym początku przepraszam za to, że nic nie dodawałam ale niestety brak weny a przede wszystkim czasu :( wybaczcie mi.... no ale w końcu coś nabazgrałam, pewnie i tak ...

  • Do Końca cz.22

    Patrzył na mnie tymi przerażonymi oczami. Spojrzałam na jego tors i brzuch po których leciały krople potu. Jego włosy były wilgotne a oddech szybki. -Kruszynko ...

  • Do Końca cz.25 Rozdział II

    Czuję. Widzę. Tęsknię. To tak mogę opisać moje życie. Widzę go wszędzie. Czuje wszędzie i Tęsknię cholernie. Jestem już w Gdańsku 6 miesięcy. 6 długich miesięcy ...

  • To nie koniec! cz. 7

    Otworzyłam oczy, słońce mocno świeciło. Przekręciłam głowę, żeby spojrzeć na zegarek. 13:36 – ale jest późno. Byłam wyspana i zrelaksowana, a jeszcze dwa dni temu ...

  • For you here and now:Only Him cz.11

    -Nie. Przepraszam. Nie! słyszysz !? Nie! - Dorian rzucał się po łóżku. -Dorian. -Zostawcie mnie ! Przepraszam ! Przepraszam! -Obudź się!- krzyknęłam szturchając go ...

  • For you here and now:Only Him cz.6

    Dorian złapał mnie za dłoń i wyszliśmy z restauracji. Puściłam jego rękę i udałam, ze szukam czegoś w torebce. To się staje dziwne. Nie wiem o co w Tym wszystkim ...