Miłosne - str 74

  • To na Ciebie czekałem cz.5

    Nim Grzesiek zdążył postawić kolejne kroki dobiegł go z dołu głos Pawła: -Grzesiek? -Co tam? - oparł dłonie na barierce i delikatnie się wychylił spoglądając w dół ...

  • Od Nowa 2 cz.9

    Braliśmy prysznic po cudownym seksie. Nie odzywaliśmy się do siebie. Nie chciałam za bardzo nic mówić, czułam, że zaraz się rozpadnę. Co chwile czułam wielką gulę w ...

  • Uwikłany w romans cz. 11

    * Miesiąc później. * Był czwartkowy, mroźny dzień. Anna wychodziła z budynku szkoły sama, ponieważ jej najlepsza przyjaciółka Magda została na zajęciach dodatkowych z ...

  • Pamiętnik nastolatki cz. 4

    Wstałam bardzo wcześnie rano. Miałam dużo czasu żeby przygotować się do pierwszego dnia lekcji. Poszłam do łazienki wzięłam prysznic, spakowałam książki, zjadłam ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 2

    Najpierw Katarzyna poczuła, że łóżko się kołysze. Po chwili do jej uszu dotarł niski warkot silnika, którego źródło znajdowało się gdzieś blisko jej głowy ...

  • Pierwsze zauroczenie cz. 5

    Po tym niemiecki, spotkałam się w końcu z Krysianem..Po niemieckim dlatego, że miałam go pierwszy a Krystian miał godzinę później. ! Spędzilismy ze sb tylko 10min, bo ...

  • For you here and now:Forgive me (Prolog)

    Poznając ją, chciałem jedynie zaciągnąć ja do łóżka. To fakt. Jestem kutasem. Cóż poradzić na to, że się zakochałem jak 16 letni dzieciak ? Wszystko inne przestało ...

  • Jesienne zauroczenie - część 4

    Kiedy wróciłem do domu, było już koło czternastej, więc postanowiłem przejrzeć pocztę i zobaczyć co dzieje się na świecie. Włączyłem laptopa, wszedłem na moją ...

  • Życie do góry nogami - cz.31

    Wpadł mi do głowy genialny pomysł. Odwiedzę pana George’a. Przecież tak dobrze mi się z nim rozmawiało, i mówił przecież że kiedy tylko zechcę mogę do niego ...

  • Uczucia Kaliny cz. 1

    Nie jest idealną pięknością, ma troszkę więcej kilogramów, ale ma piękny duży biust i dupcię niczym J.Lo. Kalina miała kilku adoratorów, ale traktowała ich bardziej ...

  • On-Chłopak ze snu cz.4

    A oto Iza - Wszystkiego najlepszego! - powiedzieli wyjmując tort. Spojrzałam zaskoczona na koleżankę, próbując uspokoić oddech.Wciąż nie mogłam uwierzyć kto z nich ...

  • Do Końca cz.33 Rozdział II

    Spojrzałam na Kacpra który nie wyglądał na zadowolonego. Ścisnął moją dłoń bardziej. Znowu przeniosłam wzrok na gości. Kuba miał podbite oko i zastanawiałam się co ...

  • Sponsor 15

    Robiłam, co mogłam, aby nie patrzeć na swoje odbicie w lustrze. To był wstyd czy już obrzydzenie? Sama nie wiedziałam. Decyzję podjęłam szybko i bez większego namysłu ...

  • Na trzy

    W ciągu kilku miesięcy drzewa porastające ruiny starej fabryki zdążyły zmienić się zaledwie trzy razy. Od pięknych, zielonych, zamieszkiwanych przez roje pszczół, po ...