Jestem nastolatką i zaczynam historie miłosne.! (cz.4)
Mijały tygodnie, w których nie działo się nic szczególnego... Zbliżał się koniec stycznia. Razem z całą klasą i jakimiś innymi osobami pojechaliśmy do kina. Poznałam ...
Mijały tygodnie, w których nie działo się nic szczególnego... Zbliżał się koniec stycznia. Razem z całą klasą i jakimiś innymi osobami pojechaliśmy do kina. Poznałam ...
Pierwszy raz zdarzyła się sytuacja, kiedy zostałam poproszona o opiekę nad dziećmi w sobotni wieczór. Zazwyczaj Morawski sam się nimi zajmował w weekendy, gdy Beaty nie ...
,,Zatańcz ze mną jeszcze raz. Otul twarzą moją twarz. Tak nam dobrze mogło być. Ta ale nie jest, ale nie jest Ale nie jest kurwa zobacz jak w oczy los nam się śmieje. my w ...
Obudził mnie budzik, no tak w końcu dziś poniedziałek jak nie pójdę do szkoły obleje kolejny test z fizyki.Niechętnie wstałam i skierowałam się w stronę łazienki ...
Obudziło ich pukanie do drzwi. Dopiero po dłuższej chwili zdali sobie sprawę, że jest poranek a oni leżą przytuleni we wspólnym łóżku. Katarzyna zerwała się i ...
Przyoblekając na twarz, jeden ze swoich uśmiechów, Aneta stanęła przed stolikiem chłopaków. -Cześć. - zatrzepotała rzęsami dla lepszego efektu. - mogę się dosiąść? ...
Ally napisała mi wiadomość, że będzie u mnie za pięć minut. Byłam zaskoczona, ponieważ nie rozmawiałyśmy ze sobą od dłuższego czasu. Pukanie do drzwi kompletnie ...
Podobno śmierć jest jedyną sprawiedliwością na świecie. Marne to było dla mnie pocieszenie w obliczu nagłej śmierci mojego wujka i tego, że z powodu jego pogrzebu ...
Całą drogę wpatrywałam się w obraz za oknem. Powoli brakowało mi już sił na płacz, czułam wszechogarniającą bezsilność, niemoc w każdym zakamarku mojego ciała ...
Mój nieznośny budzik znowu zadzwonił- Boże za co?- pomyślałam strącając budzik z nocnej szafki. Na zegarze widniała godzina 6
Dwa tygodnie później Karol i Madzia poprosili mnie abym pojechała z nimi na ognisko, chcieli się zabawić i ja miałam robić za szofera, oprócz nich na ognisku ma być ...
Cześć wam :* Na początek chciałam was przeprosić że nie pisała od razu ale miałam kłopoty z internetem, laptop był w naprawie a z tel nie chciałam dodawać :D ...
Gdy wstałam, nic się nie zmieniło, dalej wyglądałam jak zombie...jak zombie z rana, jeszcze gorzej w sumie. Musiałam jednak wziąć się za siebie. Wzięłam długą ...
Scenę z zaganiaczem i połówkami wiśni (nieobecną w wersji oryginalnej) dedykuję Meridzie Niewalecznej, której ponadto dziękuję za udostępnienie zdjęcia *** ROZDZIAŁ ...