Miłosne - str 68

  • Prawdziwe uczucie

    On pochodził z małej wioski, leżącej niedaleko stolicy. Był pięknym młodzieńcem, często zmieniał dziewczyny. Jego koledzy nazywali go "Casanova", gdyż jak do ...

  • Pierwsze zauroczenie cz. 3

    Minąl już miesiąc, gdy byliśmy ze sb. Akurat dzis, była nasza mięsięcznica. Tak rozmyślając, o naszym związku, zadzwonił telefon, nawet się nie ździwiłam, gdyż ...

  • Kroniki Tomka - Ten tego (cz. 3)

    Gdzieś w głębokiej podświadomości przewidywałem taki scenariusz. Tylko że myślałem że to moi rodzice zareagują ostro a nie jego. Gdy zobaczyłem go w drzwiach od razu ...

  • Do Końca cz.6

    Chciałam za nim pobiec i powiedzieć że CHCE się z nim spotykać, ale kurde na nic moje chęci. Przecież gdy ktos się dowie to ja Ja i On będziemy mieli problemy. Nie chce ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.49

    ,,Wyrosłem wśród tych, którzy przez plotki niszczą, jeśli odstąpisz od reguł - tracisz wszystko. Patrzę w przyszłość bez komentarza, nie mówię kiedy nie chcę, nie ...

  • Amadeusz 4

    Bankiety były tą częścią mojej działalności, która przynosiła mi największy dochód i najmniejszą przyjemność. Co do zasady lubiłem dobrze wyglądać, ale kiedy ...

  • Od Nowa cz.22 Ostatnia

    -Wracaj do domu!-złapał ją za rękę Konrad. Chciałem coś zrobić, żeby wybić jej ten durny pomysł z głowy, ale nie wiedziałem jak. -Nie jesteście już moją rodziną ...

  • Serce do serca | Część 17 - The End

    Jego pytanie tamtego wieczoru kompletnie mnie zaskoczyło. Myślałem, że nie mówił o tym poważnie kiedy spałem. Mimo, że pytanie te padło pięć dni temu, nadal nie mogę ...

  • Do Końca cz.30 Rozdział II

    Byłem wściekły... Nie nie wściekły, byłem bliski osiągnięcia ostatniego stopnia mojej złości, co oznaczało że albo coś rozwalę albo... Coś rozwalę. -Co jest ? ...

  • ''Rodzinna" Miłość cz. 5

    - CO jest tato ? -Słuchaj kończą się wakacje, zostały niecałe 2 tygodnie, chciałbym wyjechać gdzieś z tobą i z panią Basią. -O to super tato :D a MArcel ? - Marcel ...

  • Co ja bez Ciebie zrobię? cz.6

    Obudziłam się wtulona w Dominika... Stewardessa( Nie wiem jak to się piszę) powiedziała, że zaraz będzie lądowanie. -Wreszcie! Wykrzyknął Dominik. -Noo.. Wiesz, powiem ...

  • Od Nowa 2 cz.8

    - Myślisz, że odwołają ślub ? - zapytałam Damiana następnego dnia rano, gdy jedliśmy śniadanie w pokoju. -Nie mam pojęcia. Różnie może być. -Jezeli tak to wyjadę ...

  • Przyjaźń czy kochanie. Cz. 1

    - No jak jedziesz, do cholery! – krzyknął jakiś głos. Monika ostro zahamowała. – Pieprzone baby. Kto im dał prawo jazdy! "Nie jadę do cholery, tylko do pracy” ...