Miłosne - str 66

  • For you here and now:Only him

    Nic więcej nie powiedziałam. On nie pytał i dobrze. Nie chce o tym rozmawiać. -Pójdę do siebie. Jutro mam na 18 do 1. Umrę tam. Potrzebna mi byla długa kapiel. Siedziałam ...

  • Z przyjaźni do miłości cz.3

    Szłam w umówione miejsce. Nie śpieszyłam się zbytnio. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam muzykę. Zaczęłam sobie nucić i nagle przed oczami przeleciały mi blond ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 35

    Porucznik Adam Kita zamknął pokrywę laptopa i odchylił się w fotelu, rozprostowując obolałe plecy. To była długa noc i pracowity poranek, a czekało go jeszcze tyle ...

  • Wakacje cz.12

    Ruszyłam w stronę domu, zasiedziałam się strasznie, ale kiedy mam tak pełno myśli w głowie, to mogłabym siedzieć i myśleć, myśleć, myśleć, a i tak nic bym nie ...

  • Sponsor 13

    Całowanie w windzie nie było zbyt mądrym pomysłem na spędzenie czasu z kochanką, ale Piotr nie stawiał się zbytnio, kiedy zaraz po zamknięciu drzwi dosłownie rzuciłam ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.4

    Hej :) Przepraszam, że tak długo mnie nie było. Nie miałam zbytnio czasu, ale postaram się to nadrobić. Miłego czytania dalszej części opowiadania. :) - Puszczaj mnie ! ...

  • Moja miłość (dni następne cz.17)

    Słyszałam szmery. Swoje oczy otwierałam powoli. Po pokoju poruszała się jakaś osoba. Widziałam tylko sylwetke, a myślałam, że jest już ranek. Niestety, była nadal noc ...

  • Do Końca cz.39 Rozdział II

    Zuz trzymała mnie ciągle za rękę, Kacper walczył już dobre 5 minut i był naprawdę świetny. Każdy tutaj krzyczał jego imię co chyba dodawało mu sił. Co jakiś czas ...

  • Pierwsze zauroczenie. :D cz. 1

    Cześć.! To jest moje pierwsze opowiadanie, jak Ci się nie spodoba to nei czytaj, ale jeżeli się spodoba to proszę o komentarze. :D Była połowa wakacji, spędzałam je u ...

  • Bezczel w mundurze cz.8

    Następnego dnia, gdy słońce było już wysoko na błękitnym niebie, a wszystkie z obozowiczek zaspokoiły pierwszy głód, nastał najwyższy już czas na wypełnienie naszych ...

  • Domek nad jeziorem cz. 4

    Słowa Mike’a zadziałały na nią paraliżująco. Z jednej strony pragnęła go, ale z drugiej drażniła i uwłaczała jej jego władczość. Co on sobie myślał? Że od tak ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 68 - epilog

    Grzegorz Cztery lata. Całe cztery lata od tych niszczących wydarzeń. To był intensywny czas, nie tylko dla mnie ale i dla moich najbliższych. Wszyscy przeżywaliśmy swoje ...

  • Od Nowa cz.17

    - Co się stało?-zapytałam podchodząc do niego. -Nic. -Jak nic. Widzę. Damian? -Po prostu nic. To coś związanego z moją pracą. Poradzą sobie. -Na pewno? Pamiętaj o tym ...