Miłosne - str 64

  • Pamiętnik Majki cz. 16

    - Hej słodka. - Otworzyłam oczy lecz nic nie ujrzałam. Wokół było ciemno a elektroniczny zegarek wskazywał 6:48. Poczułam tylko blisko siebie profesora, który złożył ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.6

    , , spotykasz na drodze dziewczyny, które chcą tylko szczęścia, zaś one spotykają debili, którzy nie znają swojego podejścia, gdyby oni chcieli być choć odrobinę ...

  • Emigrantki 17.

    Lekka opuchlizna na policzku i ból po wyrwanym kosmyku włosów były jedynymi ranami fizycznymi Oli. Ran psychicznych miała znacznie więcej i dla dziewczyn było pewne, że ...

  • Szkoła tańca część 1

    Tomasz Jestem czterdziestoletnim mężczyzną. Wzrostu mam metr siedemdziesiąt pięć centymetrów. Noszę okulary z czarnymi oprawkami włosy mam ścięte na zapałkę. W ...

  • Nieziemska rozkosz cz.3

    Cały dzień nie mogłam się doczekać tej kolacji. Pierwszy raz w życiu czułam się tak wyjątkowo. Ally nie uszła uwadze moja ekscytacja. -A co Ty się tak cieszysz? ...

  • Pięć jenów.

    Było to w zeszłym roku. Piękny, słoneczny początek lipca. Rodzice Milenki wyjechali na cały miesiąc – mieli jakąś swoją rocznicę i postanowili uczcić to taką ...

  • Gorąca kawa cz. 6

    Kelner, przyniósł nam gorące danie. Nie potrafiłam nawet stwierdzić co jem. Ta kolacja musiała sporo kosztować. Co ja gadam. Przecież Filip jest właścicielem tego ...

  • Od Nowa cz.13

    Założyłam na siebie koszulkę i stringi po czym położyłam się w łóżku. Wzięłam telefon do reki i zobaczyłam że mam wiadomość. Otworzyłam ją. "Przepraszam za ...

  • Do Końca cz.32 Rozdział II

    -Nie idź-szepnęłam gdy po wszystkim leżeliśmy w łóżku. Nie chciałam żeby szedł na tą walkę. Czy za dużo wymagam od niego ? -Mówiłaś wcześniej żebym poszedł jak ...

  • Bezczel w mundurze cz.10

    Wymijając Karolinę posłałam jej sceptyczne spojrzenie. Tonem, który łączył w sobie pobłażliwość i lekką irytacje rzuciłam – Czyżby? Olśnij mnie Karolinko. Gdzie ...

  • Historia Aśki 10

    Byliśmy już w jego sypialni, wtedy poczułam dziwny niepokój. Ogarnął mnie strach, wspomnienia tego co zrobił. Kamil całował mnie delikatnie po dekolcie i karku ale ...

  • Do Końca cz.26 Rozdział II

    Czytałam że poprzednia część była krótka. Postanowiłam że jednak dzisiaj dodam część 26. Następna część pojawi się w piatek. ---------------- Z każdym sygnałem ...

  • Do Końca cz.23

    Obudziłam się dopiero na drugi dzień. Kacper ciągle ze mną siedział, choć próbowałam go wygonić do domu żeby się przespał. Nawet próbowała zrobić to moja mama, ale ...

  • To na Ciebie czekałem cz.43

    Michał zamówił taksówkę, miał zamiar bezpiecznie odstawić dziewczyny do domu, tak jak zresztą obiecał Grześkowi. W całym tym zamieszaniu nawet nie zauważył, że nie ...