Miłosne - str 67

  • Z przyjaźni do miłości cz.1

    Heyy. Jest to moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję że się spodoba. Bohaterowie : Tosia - 16 lat. Fiołkowe oczy, jasno brązowe długie włosy. Kuba - 17 lat. Niebieskie ...

  • Miłość z przypadku cz. 1

    Gdy wstałam dochodziła godzina 9. Były wakacje, ale postanowiłam nie marnować czasu na wylegiwanie się w łóżku. Więc poszłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic ...

  • Emigrantki 41

    Nie chciałam odwlekać rozpakowywania i choć byłam zmęczona, zaczęłam układać swoje rzeczy w szafie. Z tyłu głowy cały czas miałam spotkanie z kolegą Remigiusza ...

  • Do Końca cz.34 Rozdział II

    Obudził mnie ból głowy. Czułam jakby ktos mi wywiercał dziurę w niej. Jęknęłam gdy chciałam się podnieść. Każdy ruch sprawiał jeszcze większy ból. Nienawidzę ...

  • Trudna decyzja

    Nigdy nie sądziłam, że tak to się zakończy. Siedząc w poczekalni odlotów, zastanawiałam się jak zareaguje na moją nieobecność. Siostra załatwiła mi prace w Anglii ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 9

    Rano jednak nie musiała dzwonić, bo kiedy tylko spojrzała na telefon, zorientowała się, że ma nieodczytaną wiadomość. Były to dwa zdjęcia telefonu. Niestety na ...

  • For you here and now: Forgive me cz.10

    Martyna. W końcu atmosfera przy obiedzie sie rozluźniła. Zaczęłam normalnie jak kiedys, rozmawiać z Karolina. Dorian ciągle trzymał mnie za dłoń co mi nie ...

  • O niebo lepiej cz. IV

    Czy my ze sobą flirtujemy? Przecież… Dlaczego on nie może po prostu powiedzieć, o co mu chodzi? Raz mnie całuje. Później tego żałuje. Teraz stara się uwieść, co ...

  • Pamiętnik wampira cz.1

    Właśnie idę na spotkanie z dziewczyną, co prawda też śmiertelną ale mimo wszystko nietypową. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby się umówić na "randkę” jak to ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.4

    '' Szary świat to dziś twój dom Przechodzisz tak wciąż z kąta w kąt Po twarzy spływa słona łza Czemu ludzie cię nie widzą Przechodzą obok a powinni uwolnić ...

  • Romans, zdrada cz.2

    Nazajutrz obudziłam się o 8:00 ponieważ musiałam się przygotować na rozmowę w sprawie pracy którą miałam o 11:00.Piotrek miał dzisiaj wolne, więc zrobiłam nam ...

  • Czy można się zmienić ?

    Niebieskie, podpuchnięte oczy, długo wpatrywały się w swoje odbicie w lustrze. Rozmazany tusz, świadczył o przepłakanej nocy, ale nie chciała o tym myśleć. Niedbale ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.15

    , , Zostań, jak nikt mnie znasz Przecież dobrze wiesz Boję się być sam Zostań do rana raz Może zwykły dzień Nic nie zmieni w nas Zostań, choć nie stać mnie Na to ...

  • Nie pytaj o sens

    Witam. To jest moje pierwsze w życiu opowiadanie, dlatego z góry chciałabym przeprosić za możliwe błędy... Lilian, zwykła nastolatka, przeprowadziła się do Polski ...