To na Ciebie czekałem cz.10
Zegar wiszący nad tablicą w sali wykładowej wskazywał 15:45. Jeszcze kwadrans do końca zajęć. Nikola siedziała w ostatnim rzędzie i próbowała skupić się na słowach ...
Zegar wiszący nad tablicą w sali wykładowej wskazywał 15:45. Jeszcze kwadrans do końca zajęć. Nikola siedziała w ostatnim rzędzie i próbowała skupić się na słowach ...
Ania- wysoka (1.70) brunetka, niebieskie oczy, szczupła sylwetka, Miłosz- wysoki (1.88) brunet, brązowe oczy, dobrze zbudowany Jakiś palant jechał motocyklem i mnie ochlapał ...
-Panie Bartoszu budzimy się. - mówił lekarz. Chłopak niechętnie otworzył oczy, jednak po chwili przypomniał sobie co się stało i oprzytomniał. -Co z nimi Panie doktorze? ...
Kiedyś zbliżenie z drugą kobietą było dla mnie świętością. Intymną grą gestów, słów, westchnień i pożądliwych spojrzeń. Takimi które zwiastują huragan. Takimi ...
,,Wszytko zapisane gdzieś w ruchu planet Jak ma być tak jest Pogódź się z tym, amen Nawet jak tracisz cel, doceń każdy poranek A życie wróci wiarę.. Chciał być tylko z ...
Patrzył na mocno zarumienioną śliczną twarzyczkę sąsiadki. Nadal uśmiechał się serdecznie, by dziewczyna, która na bank mocno zestresowała się zaistniałą sytuacją ...
Rozdział 1. Stała w oknie i wpatrywała się w gwieździste niebo. Była piękna lipcowa noc. Tylko Dagmara zastanawiała się, co właściwie robi w tym miejscu. To wszystko ...
Kolacja była prawie gotowa, gdy przed domem zaparkował samochód. Nikola wyjrzała przez okno i rozpoznała auta ojca. Mimowolnie spięła się, choć po mamie wiedziała, że ...
Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam. Skłamałabym jednak, gdybym powiedziała, że mi się nie podoba. Uśmiecham się i w pierwszej chwili jestem w takim szoku, że ...
-Gdzie byłaś? Nie było Cię 15 minut. -W aptece.-powiedziałam. -Poszłam najpierw do łazienki i chciałam się wysmarkać a tam co? Jebana krew. Poszłam do apteki kupiłam ...
"Choć otacza cię ludzi tłum Jesteś zupełnie sam Chociaż krzyczeć chcesz milczysz wciąż Uparcie tak tłumisz ból W oczach strach... " Stałam jak słup. Nie ...
Spędzalismy ten dzien cudownie, na miesięcznice dał mi wisiorek z napisem "i love you" tylko z jedną częścią, po chwili okazało się że druga część wisiałam ...
-Dryyyyn - budzik wydał z siebie dźwięk. Po zamachu na nim nastała błoga cisza. Od razu moje myśli wróciły do wczorajszego wieczoru. Pierwsze poodbijałam z moim gościem ...
Bohaterowie: Łukasz -chłopak mieszkający w Gdańsku.Zaręczony z Iloną a jego prawdziwa miłością jest była dziewczyna Majka.( 23l) Majka - dziewczyna studiująca w ...