Miłosne - str 72

  • For you here and now: Forgive me cz.11

    Martyna. Głowa mi pęka. Okropnie sie czuje. Nigdy więcej wina. Nigdy. Wstałam o 6 i spakowałam sie w godzinę. I tak lecimy tylko na kilka dni wiec nie potrzebuje dużo ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.1

    Cześć wszystkim to moje pierwsze opowiadanie coś w stylu pamiętnika piszcie jak coś jest źle może jakie pomysły mi podrzucicie. Na zdjęciu moje wyobrażenie Oli głównej ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.5

    "Wokół szaro poda deszcz nikt nie widzi twoich łez Na ustach drży modlitwy szloch i nadzieja pozostaje że chociaż On wysłucha pomoże przetrwać noc...! " ...

  • Pierwsze zauroczenie cz. 7

    Tą część tylko pisze po to, żebyście się dowiedzieli po co Krystian zdradził i jak to się potoczyło. Było jakoś w Lipcu, gorąco, siedziałam przed komputerem, z ...

  • Uwikłany w romans cz. 13

    - Cześć skarbie. - mówi Piotr, całując nagie ciało Anny, gdy jeszcze śpi. Piotr "jeździ" po ciele dziewczyny, całując ją w wybranych miejscach. Dotyka ją ...

  • Wakacyjna miłość cz. 1

    Ona lat 14, niska, o średnio długich ciemny blond włosach, niebiesko-zielonych oczach i normalnej sylwetce...(Ma na imię Kinga) On lat 17, wysoki brunet o brązowych ...

  • Szkoła tańca część 4

    Następnie bierze mojego członka do ręki i masuje, przesuwając dłonią z góry na dół. — Maleńka cudownie to robisz. Później Irminy usta wkraczają do akcji i przez ...

  • Odpowiedzi

    Wydarzyło się to w latach, gdy jako nieświadomy niczego młodzieniec poszukiwałem odpowiedzi na najważniejsze pytania. Chciałem odnaleźć pierwiastek wszechrzeczy ...

  • "Kurier"

    Był to letni dzień, na dworze upał, a ja postanowiłam się opalać. Byłam w domu sama, mój mąż poszedł do pracy, a ja dzisiaj miałam wolne, ahh, jakie to było cudowne ...

  • To na Ciebie czekałem cz.11

    Nikola wolno przemierzała alejkę, wracając na patio. Była oszołomiona tym, co się przed chwilą wydarzyło jak i zarówno tym, co mogło się wydarzyć. Kolejny raz ...

  • For you here and now:Only him cz.13

    -Tak się cieszę Ewa, ze w końcu się spotkałyśmy. Ile to już lat się nie widziałyśmy?- zapytała Karolina wieczorem, gdy wszyscy jedliśmy kolacje. Znaczy brakowało ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.2

    Wstałam kolo 10.00 posprzątałam to co pozostało po wczorajszej domówce i zrobiłam śniadanie dla mnie i brata. Lecz on dopiero o 13.00 zwlekł się z łóżka i wcale nie ...

  • For you here and now:Only him cz.14

    Milczeliśmy. Przejechaliśmy kilka kilometrów i zatrzymaliśmy się gdzieś za miastem. Nie wiedziałam co powiedzieć. Nie wiedziałam co mogę zaraz usłyszeć. -To było 6 ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.3

    Westchnęłam. Spojrzałam za szybę samochodu. Szkoła była wielka. Paru uczniów już stało pod szkołą. -Wszystko będzie dobrze- powiedział Smith, próbując dodać mi ...