Miłosne - str 73

  • Gorąca kawa cz. 17

    Wbiegłam do szpitala i udałam się do recepcji. - Dzień dobry. Gdzie leży Filip Kamiński? - spytałam kobiety w średnim wieku, która spojrzała na mnie, po czym sprawdziła ...

  • Uwikłany w romans cz. 9

    - Piotr, nie mam żadnych rzeczy. - powiedziała Anna, słysząc propozycje wyjazdu na weekend do Zakopanego. - Kupimy wszystko na miejscu. - Wiesz, że nie lubię tego. - W takim ...

  • "Rodzinna'' Miłość cz. 9

    Nie było dużo ludzi, ponieważ niebo było zachmurzone, w sumie Ci co tutaj byli przyszli tylko na spacer, tak samo jak ja z Marcelem. Podeszliśmy na brzeg, ściągnęłam ...

  • Wszystko albo nic cz. 2

    (Dwa dni później) - Gdzie ja właściwie jestem? - zapytałem sam siebie, obserwując otaczającą mnie rzeczywistość. Jedynym co dostrzegałem były drzewa, a im dalej od ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.19

    ,,Modlę się by, kiedy wstanie Sprawił cud dla Ciebie Zabrał nas tam, gdzie kochanie miłość ta smakuje Jak pierwszy raz Musi cały ten czas, Cały ten czas, to Jak pierwszy ...

  • Do Końca cz.2

    Rano z trudem było mi wstac z łóżka. Wszystko mnie bolało, ale to wina wczorajszych ćwiczeń. Wykonałam 25 minutowy trening Jillian Michaels 30 day Shred, 10 minut Tiffany ...

  • Zakład.Cz.3

    Chociaż wielokrotnie próbowałam zmusić się do spania, tej nocy nie mogłam zmrużyć oka. Wciąż w głowie miałam słowa Jolki, które okazały się prawdą.Nie rozumiałam ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.2 )

    Ubrała swoją ulubioną sukienkę i baleriny. Włosy lekko pokręciła i nałożyła delikatny makijaż. - Wychodzę - Powiedziała Ala do taty - Okej to papa Było jej trochę ...

  • Od Nowa cz.3

    Następnego dnia obudziłam się z bólem. Bolała mnie twarz i ciało. Wstałam powoli i ruszyłam do łazienki. Musiałam zmyć z siebie Tego skurwiela. Gdy się zobaczyłam w ...

  • Wakacje w Hiszpanii . Nowa znajomość . (cz.2)

    Eliza poszła na imprezę bez zgody opiekunki. Ja i pozostałe dziewczyny wolałyśmy nie ryzykować.Wróciła o 4. Pijana i naćpana. Jak to Eliza. Na szczęście nikt się nie ...

  • Klasztor

    Zmierzchało gdy dotarła do bramy klasztoru. Stała wpierw dłuższą chwilę wpatrując się w nią i intensywnie myśląc. Dotychczas nie była nazbyt przychylnie nastawiona do ...

  • Osaczona 3.

    Jeden dzień bez telefonu od mojego podglądacza mógł oznaczać wiele i tak naprawdę nic. Nie wiedziałam jak mam to milczenie interpretować, ale nie dawało mi spokoju ...

  • Too Dark Outside cz. 4

    Natalia stała pogrążona w myślach, obaj mężczyźni dyskutowali nad samochodem, podczas gdy Ona nabierała pewności kto i dlaczego to zrobił. Jej oczy napłynęły łzami ...

  • Prezent urodzinowy cz. 4

    On tylko pociągnął mnie za sobą. Nie wiedziałam gdzie idziemy. Pytałam go o to kilka razy, ale nie uzyskałam odpowiedzi. Szliśmy przez las. Byłam strasznie ciekawa, gdzie ...