Miłosne - str 70

  • To na Ciebie czekałem cz.54

    Kolejne dni nie przyniosły ukojenia o jakim marzył Grzegorz. Przyniosły więcej bólu, wątpliwości i cierpienia. W jego głowie raz po raz dźwięczały słowa ojca. Tak ...

  • Prześwietlone chwile szczęścia

    Porozrzucane fotografie i przenikający przez szkło butelki, blask zachodzącego słońca. Sam wśród wiatru, który tak samo jak ja, gna w nieznanym kierunku. Wziąłem do ...

  • "Szum" - Część 1

    Westchnęłam głęboko na myśl, że to koniec, że muszę się pożegnać. Odgarnęłam dłonią kosmyk włosów, który dręczył mnie poruszany przez wiatr. Oczy lekko ...

  • Gorąca kawa cz. 14

    Minął tydzień od zakończenia znajomości z Filipem. W pierwszych dniach często spotykałam mojego szefa na korytarzu, co sprawiło, że przez ostatnie cztery dni nie ...

  • Miłość, od pierwszego wejrzenia

    Hej mam na imię Kamila, a ten blog jest specjalnie założony po to abyście sprawiedliwie ocenili, moje pierwsze opowiadanie. Bardzo proszę o komentarze ! Rozdział 1. Mam na ...

  • Skate - Park cz. 1

    Jak zwykle po godzinie 15:30 szykowałem się do wyjścia. Zabrałem deskę, ochraniacze i kask. Na godzinę szesnastą byłem już w Skate-Parku, umówiłem się tam z kolegą ...

  • Rachel cz. 7

    Dni, w których zasypiam i budzę się na nowo nie zmieniają mojego nastroju i rozczarowania, które nadal odczuwam. Wszystko zdaje się być wielkim, nie pasującym do reszty ...

  • Terapeutka 13

    Długo się przygotowywałam do kolejnego spotkania z Henrykiem. Chciałam pomóc Zosi i jemu. W pracę z jego żoną włożyłam już sporo czasu. Poza tym urzekło mnie trochę ...

  • Przeciążenia, cz. 1

    *** Za każdym razem, kiedy jest już po wszystkim, on milczy. Nie patrzy na mnie. Bardzo długo zakłada spodnie albo wpatruje się w telefon, a ja prawie słyszę jego myśli: ...

  • Gorąca kawa cz. 12

    Wylądowaliśmy w Warszawie. Lot przeżyłam dość spokojnie, było mi smutno, że kończyliśmy ten wyjazd. Właściwie można go nazwać urlopem. Jednak martwiła mnie ...

  • Przeciążenia, cz. 3

    *** Ktoś zadzwonił do drzwi. Otworzyłam je nie patrząc przez wizjer. Stał tam. Znowu cały przemoczony. W moim mieszkaniu panował już półmrok, który kontrastował z ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.4

    Szybko weszłam do szkoły, żeby zakryć podejrzenia i wzięłam kurtkę z szatni. Wychodząc z niej spotkałam Kevina. -O, Sky.- rozpromienił się na mój widok. -Cześć ...

  • Bez tytułu - cz. 12

    Na początku chciałam przeprosić, że tak długo niczego nie dodawałam. Nie miałam czasu! Obiecam się poprawić, chociaż nie wiem czy szybciej niż za 3 dni pojawi się ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.33

    dziękuję - wtuliłam się w jego ciało, on jeszcze mocniej mnie objął - koniec tego dobrego, nakładajmy obiad, bo ja zaraz muszę iść. nakładałam nam obiad na talerze i ...