Moja Ewa cz.33
Podczas gdy Ewa podwijała nogawki spodni przywiązałem jej trampki do plecaka. Na wyjazd spakowaliśmy się w mój duży plecak i Ewa miała taki mały trekkingowy. Rozejrzałem ...
Podczas gdy Ewa podwijała nogawki spodni przywiązałem jej trampki do plecaka. Na wyjazd spakowaliśmy się w mój duży plecak i Ewa miała taki mały trekkingowy. Rozejrzałem ...
Przychodzę do Ciebie pierwszy raz - tak to nasze pierwsze spotkanie i mam nadzieję, że nie ostatnie. Zapraszasz mnie do środka, a ja bez chwili zastanowienia i późniejszych ...
*Damian* Była cała zakrwawiona. Leżała tam bezwładna i bezbronna. Cholera, czy to musiało się stać? - Musimy ją zawieść do szpitala! - mówiłem przez łzy. Tak ...
-Jedź - powiedziałam do brata. -A Daniel ? -Nie jedzie. -Dlaczego ? -Bo nie będę zadawała się z mordercą i handlarzem. -Konrad odpalił samochód i ruszył z pod szpitala ...
Godzina 7.30 - dzwoni budzik. Myślałam, że minęło tylko 5 minut od kiedy zasnęłam, a tu już muszę wstawać. Poszłam do łazienki i zrobiłam sobie 30 minutową kąpiel w ...
Głosy oddalały się.Widać nikt nie pomyślał o starej wierzy w lesie.Weszłam po drabinie na górę czując zamykające się powieki.Miałam koszmary, albo bynajmniej dla mnie ...
Historia którą chcę opisać wydarzyła się pod koniec września, razem z Basią i jej mężem Zbyszkiem umówiliśmy się do kina.Mój mąż Andrzej od rana męczył mnie bym ...
Siedząc nocą na tarasie, wynajętego domku, popijałem Burbon i słuchałem uważnie historii Justyny. Z każdym słowem żony moje początkowe oburzenie i złość ustępowało ...
ROZDZIAŁ 2/11 *** – Czy ty mnie naprawdę chcesz? – spytała Ewa, rozluźniając uścisk. – Nie mam zamiaru ukrywać, że było mi cudownie, ale czy ja ci się taka ...
ZGWAŁCIĆ Z dedykacją dla ciebie Kamilo ;** XDDDD Po powrocie do domu mama oznajmiła mi że na obiad przyjdą nasi nowi sąsiedzi. Przygotowywała jedzenie cały dzień ! Ja w ...
Cześć ;) To jest moje pierwsze opowiadanie tego typu. Więc proszę o wyrozumiałość. Mam na imię Kathrian. Jestem wampirem od 5lat. Wiem że to brzmi nieprawdopodobnie, lecz ...
-Jestem w pokoju ubieram się za raz do ciebie przyjdę- krzyknęła i szybko skończyłam się ubierać i poszłam do niego Siedział w kuchni i rozpakowywał zakupy. -No w ...
Niektórym klientom trudno było wytłumaczyć nieobecność, a raczej nie dyspozycyjność Oli. Dopiero w takiej sytuacji okazało się, która z dziewczyn jest ...
Ratownik medyczny Patryk Nowak spojrzał na wyświetlacz swojego smartfona. Była dopiero szesnasta i do końca dyżuru pozostały jeszcze trzy godziny. Nie lubił takich dni ...