Do Końca cz.3
Przez następne trzy dni mój grafik dnia był taki sam jak w poprzednim tygodniu. Szkoła, znajomi, ćwiczenia i jesli miałam siłę przypomnienia sobie materiału na maturę ...
Przez następne trzy dni mój grafik dnia był taki sam jak w poprzednim tygodniu. Szkoła, znajomi, ćwiczenia i jesli miałam siłę przypomnienia sobie materiału na maturę ...
Jestem zwykłą nastolatką. Mam szesnaście lat, długie blond włosy i niebieskie oczy. Pewnego poniedziałku wstałam rano ponieważ trzeba było iść do szkoły. Pierwszy ...
Po skończonych wykładach dziewczyny, tak jak inni studenci, wyszły z uczelni wolnym krokiem, zmierzając ku wielkiej bramie zamykającej wybetonowany dziedziniec z dwoma ...
A to to moje wyobrażenie Brajana Tej nocy nie spałam.Leżałam bezwładnie wciąż patrząc się w jeden punkt sufitu.Bałam się, bałam się zasnąć bo kolejnego snu o nim ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Z chłopakami wstaliśmy mniej więcej o tej samej porze, i zaczęliśmy się pakować w góry. Po chwili trener woła nas ...
Hej jestem tu nowa :-) mam nadzieję że sobie poradzę ---------- Jestem Laura, mam 20 lat, 165 cm wzrostu, niebieskie oczy oraz ciemne i mega kręcone włosy. Mam za sobą ...
Budzik to chyba najgorszy przedmiot jaki wynalazł człowiek. Machnęłam ręką zrzucając go z szafki nocnej co spowodowało że się wyłączył. Przetarłam zaspane oczy i ...
Siedziałam w pokoju już z 10 minut gdy usłyszałam pukanie. Myślałam, że to Olek, ale jednak się pomyliłam. -Mogę? - zapytał Damian. Wstalam. -Tak. Wejdź. Przepraszam ...
- Wiec idzmy dalej. Nastepny dzien chyba byl naj nudniejszym z tego wszystkiego. Z emilka się powyglupialysmy rano, ale to tylko rano. Popoludniu pozegnalismy się z ciocia i ...
Dziewczyny weszły na korytarz prowadzący do toalety. W środku było kilka osób, które zaraz wyszły. Nikola podeszła do umywalki i opierając na brzegu ręce opuściła ...
Grzegorz mógł, a nawet powinien był się domyślić, że Nikola tak zareaguje, ale z jakiegoś powodu liczył na coś innego. Sam teraz nawet nie wiedział na co. Tego wieczoru ...
Igor nie tak prędko opuścił szpital. Zanim pojawiła się Laura z Marcinem przeszedł już wstępne przesłuchanie. Musiał jeszcze poczekać na wyniki badań. Kiedy zobaczył ...
Miłego czytania :) Do imprezy zostało niewiele czasu a ja nie byłam jeszcze ubrana. Wraz z Kubą byliśmy w moim pokoju. Stałam przed nim w starej, rozciągniętej koszuli i ...
**Oczami Huberta** Tak, tak to ja obchodzę dzisiaj 17 urodziny - myślę zwlekając się z łóżka. Podchodzę do okna, jest 1 czerwca na dworze jest wystarczająco ciepło, jak ...