Miłosne - str 60

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.2

    , , Lecz jak masz żyć Gdy los nie daje szans, by W górę się wzbić Nie poda nikt dłoni Im obcy bólu smak, Gdy sięgają gwiazd A Ty... walczysz o każdy dzień, Każdą ...

  • "Mroczny świat" Rozdział 28

    - Nara chłopaki. Do zobaczenia.- usłyszałam głos Dawida. Stał z tamtymi dwoma kolesiami przy drzwiach i się żegnali. Po moich policzkach spływały łzy. Zostałam ...

  • Pokuta 6.

    Nikogo nie powinien dziwić fakt, że to była dla mnie trudna noc. Cieszyłem się, że spałem w wygodnym łóżku, a nie na kanapie. Minusem było to, że czułem dyskomfort ...

  • Ja i uchodżczynie [CZ 4}

    Moje opowiadanie się chyba spodobało, więc kontynuuje. W mieszkaniu była nieciekawa atmosfera od czasu jak Katia przerwała moje igraszki z jej matką. Irina czuła jakiś ...

  • To na Ciebie czekałem cz.39

    Grzegorz cały swój wolny czas poświęcił na poszukiwania pracy i dalsze rozmyślania o Nikoli. Jeśli chodzi o to pierwsze to nie miał z tym wielkiego problemu bo w chwili ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 11

    Zamrugałam kilkakrotnie. Nie mogłam uwierzyć co on tu robi. Jak? Przecież ostatnio widzieliśmy się dwa lata temu! Skąd wiedział co się ze mną dzieje? K – Hugo co ty tu ...

  • Normalność...cz. 1

    -Cześć- krzykneła Anka wchodząc do domu. -Cześc, jesteś głodna?-spytała mama -Nie dzięki. Zjem na mieście. -Dopiero co przyszłaś-odezwał się ojciec nie ...

  • Niełatwa miłość. cz. 3

    I stał, On! Chłopak, którego od tak dawna kochała, przy którym czuła się sobą. Ze łzami w oczach mocno przytuliła się do Mateusza. Zdezorientowany nie wiedząc o co ...

  • Niech nikt nic nie wie cz.4

    JACKE Były tam zdjęcia i filmiki naszej Kici. Ale jakie! W jednym filmiku tańczy w bieliźnie. Chyba chciała sprawdzić swoje umiejętności. Było jeszcze kilka zdjęć ...

  • ''Rodzinna" Miłość cz. 4

    Rano obudziłam się ze strasznym bólem głowy, pigułki nie podziałały. Wygrzebałam się leniwie z łóżka i ruszyłam do toalety, ubrałam się itd. Zeszłam na dół ...

  • Bad Boy never gives up cz. 4

    -Ej mała!-usłyszałam krzyk mojego brata. Przewróciłam oczami i zeszłam na dół,co on znowu zrobił? Znalazłam go w salonie,pałętał się po pomieszczeniu tam i z ...

  • Życie do góry nogami - cz.10

    W końcu stali tuż przed nami. - Co teraz jesteście wielce zakochani? Ty suko, zostawiasz mnie dla takiego ścierwa? – powiedział Zack patrząc na Ally. - Na pewno jest ...

  • Zagadka miłosna

    Byłam ja i mój przyjaciel (X), Przyjaźniliśmy się Jakieś 5 lat, ja X i mój jeszcze jeden kolega(Y), ale go ominę bo on nie ma związku ze sprawą. Chodziliśmy do jednej ...