Emigrantki 32
Minęły dwa tygodnie, które były dla mnie jak dwa lata. Zamknęłam się trochę w sobie, co nie uszło uwadze dziewczyn. Wypytywały mnie i snuły różne teorie. Nie ...
Minęły dwa tygodnie, które były dla mnie jak dwa lata. Zamknęłam się trochę w sobie, co nie uszło uwadze dziewczyn. Wypytywały mnie i snuły różne teorie. Nie ...
Na wstępie chciałam tylko: a) podziękować za wasze komentarze, które wręcz uwielbiam i są niesamowitą motywacją. b) przeprosić, (szczególnie stałe czytelniczki) że ...
Z Magdą przyjaźniłam się już od 3 lat, dogadywałyśmy się świetnie mimo, że jest Ona starsza ode Mnie o 2 lata. Zbliżały się Wakacje, Obie postanowiłyśmy spędzić ...
-Nikola! - usłyszałam głos przyjaciółki za sobą. Odwróciłam się a Alicja uśmiechnięta szła w moją stronę z dwiema kawami. -Dzięki. Właśnie tego potrzebowałam ...
Wróciłam z dziewczynami z zakupów, gdy dowiedziałam sie, że mam się spotkać z Piotrkiem to i ja kupiłam sobie nowe ubranko, czyli kremowa sukienkę do połowy uda ...
Wolne popołudnie spędzałam w domu. Odrobiłam lekcje i postanowiłam włączyć laptopa. Jeszcze dobrze nie włączyłam ulubionych stron a już usłyszałam dźwięk gadu ...
Męska dziwka? Nie! Męska prostytutka? No skąd! Amadeusz zawsze oburzał się, kiedy ktoś tak go nazywał. Czasem zdarzały się takie komentarze pod jego anonsem, czasem ...
Wyszłam ze szkoły przybita. Nie wiedziałam jeszcze co mnie czeka... Założyłam słuchawki i miałam gdzieś świat. Cały czas myślałam o Nim. Dlaczego podszedł do mnie? ...
Jej jakby zabrakło słów, czekała aż on coś powie.I rzeczywiście po chwili się odezwał ale zaczął od wyrzutów. -Co ty robisz?Oszalałem ze strachu o ciebie gdy się ...
Ta jedna chwila, w której ich spojrzenia przenikały się wzajemnie, przeciągała się w nieskończoność. Cisza, która ich spowijała dudniła głucho w uszach, a powietrze ...
Hermiona z ponurą miną usiadła przy stole Gryfonów w czasie śniadania. Po przyjeździe do Hogwartu, Ron starał się z nią porozmawiać, ale tylko go wyzwała, co ...
PROLOG GŁÓWNI BOHATEROWIE: Ona: Gosia "Gocha" - ma 15 lat, jest szczupłą, dosyć wysoką dziewczyną o długich blond włosach z szaro-niebieskimi oczyma, które ...
- Jolkaaa! - Wpadam do jej domu, nie posiadając się z radości. - Jedziemy na wakacje - informuję przyjaciółkę. - Dokąd? - Nie wiem. - A kiedy? - Nie wiem. - Na jak długo? ...
Szybko skierowałam się w stronę młodej pary, bardzo chciałam już wyjść, ale nie wypadało się nie pożegnać. - Alicja, kochanie my już pójdziemy – powiedziałam – ...