Miłosne - str 56

  • Obsesja IV

    Cześć kochani! Dłuższy czas mnie nie było, ale w końcu powróciłam. Małe problemy, ale na szczęście poradziłam sobie z nimi. Nie wiem kiedy pojawi się następna ...

  • Gorąca kawa cz. 9

    Leżeliśmy na łóżku i nie odzywaliśmy się. Okryłam swoje nagie ciało satynową kołdrą i usiadłam na łóżko. - Filip... - zaczęłam. spojrzałam na niego, nie ...

  • Gorąca kawa cz. 3

    Złapałam się za policzek i spojrzałam gniewnie na Damiana. W Jego oczach widziałam zazdrość splatającą się z przerażeniem. - Natalko, przepraszam, ja nie chciałem ...

  • Wakacje

    Zawsze mówiłam, że wiek ma znaczenie. Do pewnego momentu... Poznałam go w Dniu Dziecka, ale nie zwracałam na niego w ogóle uwagi. Później zaczął przychodzić do nas na ...

  • Miłość nie zawsze łatwa cz.4

    Olga ubrała kurtkę i buty, sięgnęła po klucze i wyszła z domu.Wiedziała gdzie on mieszka co ułatwiło jej sprawę.Tak bardzo pragnęła z nim się teraz zobaczyć ...

  • On-Chłopak ze snu cz.20

    No i oto kolejna część:) Przedstawiam Wam Piotra :) Obudził mnie pierwszy promień słońca, który zaglądał przez okno.Pomału otworzyłam oczy i rozejrzałam się po ...

  • Pamiętnik Majki cz. 6

    Siedziałyśmy w sali numer 116, uczestnicząc w zajęciach z języka angielskiego, wraz z Michałem Zielińskim w roli głównej. Był faktycznie przystojny. Miał włosy w ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.8

    , , Ona sama w swoich czterech ścianach w ciszy głuchej... Zasłonięte żaluzje ona okryta kołdrą białą Czując zapach tam gdzie leżał w tą noc ostatnią..." , , A ...

  • Do Końca cz.38 Rozdział II

    -Kacper-powiedziałam jeszcze na wpół śpiąc. Chłopak całował moje plecy schodząc w dół. -Kacper. -Tak? -Nie rób Tego. -Dlaczego ?-zapytał nie przestając. Oczywiście ...

  • Gorąca kawa cz. 15

    Dzisiejszy dzień mojej pracy dobiegł końca. Podeszłam do recepcji i czekałam na Elizkę. Nagle naszym oczom ukazał się wysoki, przystojny mężczyzna, wchodzący do ...

  • Amadeusz 15

    Po tym, co wydarzyło się w kantorku z pokojówką, długo nie mogłem zasnąć. Wymarzone wakacje zaczynały zamieniać się w koszmar. Nie chciałem na to pozwolić. Moje pole ...

  • Parawan 10.

    Kontynuowaliśmy to, co zaczęliśmy w windzie. Sebastian całował doskonale. Chciałam, żeby ta chwila trwała wiecznie, z drugiej strony nie mogłam się doczekać tego, co ...

  • Od Nowa cz.10

    Z lotniska taksówka pojechaliśmy prosto do mojego.. Naszego domu. Konrad był zaskoczony Tym że Damianowi udało się mnie namówić na to bym wróciła. Był zadowolony nawet ...

  • Prezent - niespodzianka cz.4

    Anka roześmiawszy się, nawet nie zauważyła kiedy zrzucił z siebie szlafrok, pod którym był zupełnie tak, jak Bóg go stworzył. - Świntuch! A gdyby ci się obsunął ten ...