Miłosne - str 53

  • Nowy początek cz.1

    "Drrrrrrryń". Cholerny budzik, ale dzięki niemu przynajmniej nie spóźnię się na rozpoczęcie roku. Bo przecież głupio tak zaczynać od spóźnienia, prawda? A ...

  • To na Ciebie czekałem cz.12

    Od ostatniej rozmowy Grześka i Pawła minęło dwa dni. Przez ten czas nie widzieli się i obaj byli zbyt dumni, aby to zmienić, choć tak naprawdę w głębi serca ...

  • Do Końca cz.43 Rozdział II

    Na wstępie chciałam powiedzieć Tylko tyle że nie mogłam dodac części wcześniej. Nie mogłam was o Tym poinformować ze względu na to że nie miałam Internetu. Dopiero ...

  • To na Ciebie czekałem cz.49

    Impreza nie skończyła się tak, jakby życzyli sobie tego Nikola z Grześkiem. Słowa, które Kinga usłyszała od swojego niestety byłego chłopaka zabolały tak mocno, że ...

  • Siłownia cz. 12

    Michał wyszedł spod prysznica a ja podałam spaghetti. - wow, to jest pyszne- powiedzial Michal wciagajac makaron - dziękuje - odpowiedzialam - Sluchaj, moze obejrzymy pozniej ...

  • "Po prostu miłość" cz.4

    Gdy się obudziłam, był już ranek. Wstałam ogarnęłam się trochę i wyszłam do szkoły. Oczywiście nie miałam zamiaru przestrzegać zakazu ojca. Kocham Adriana i nic tego ...

  • On-Chłopak ze snu cz.14

    Wyszłam od siostry kompletnie oszołomiona tym czego się dowiedziałam.Zamknęłam za sobą drzwi i oparłam się o nie, patrząc w białe płytki, znajdujące się na ...

  • Spacer w deszczu

    Pamiętam dzień, w którym się poznałyśmy. Padało, tak jak dziś. Wtedy wpadliśmy na siebie przypadkiem, a połączyła nas miłość do tego samego, .islandzkiego ...

  • Moja Ewa cz.26

    Ranek dnia następnego. Wstaliśmy około 8 i okazało się że dzień zapowiada się kiepsko.Słońce próbowało się przebić przez chmury i ogólnie było trochę ...

  • Do Końca cz.29 Rozdział II

    Wigilie spędziliśmy miło. Był ze mną Kacper. Złożyliśmy sobie życzenia i siedzieliśmy przy stole ciągle rozmawiając i jedząc... Przybyło mi kilogramów. W Boże ...

  • Porwanie cz.2

    - Spójrz. Michał podniósł krwistoczerwoną róże, a jej płatkami pogładził mój policzek i szyję. Kontynuując- z czym ci się kojarzy? Spójrz na jej kolor, czego jest ...

  • To na Ciebie czekałem cz.23

    Było późne czwartkowe popołudnie gdy Paweł wrócił do domu po skończonej pracy. Wykąpał się, przebrał, zjadł obiad i przez ten cały czas nie dawała mu spokoju jedna ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.3 )

    Była zdenerwowana. Nie chciała w ten sposób się odzywać do mamy. Nadal miała mętlik w głowie. Sprawa z Jeremim a teraz jeszcze kłótnia z mamą. Słyszała tylko jak ...

  • To na Ciebie czekałem cz.13

    Grzegorz nadal siedział przy swoim biurku, ale teraz rękawy koszuli miał podwinięte do łokci a krawat bardziej poluzowany. Dochodziła już osiemnasta a on wciąż pracował ...