Miłosne - str 55

  • Chyba tak, ale się boję... cz.1

    Piątek mój ulubiony dzień tygodnia, oglądam wiadomości i z niecierpliwością czekam na prognozę pogody. Mam nadzieje, że się opalę na weekendzie, bo jestem jakoś tak ...

  • To na Ciebie czekałem cz.6

    Grzegorz sycił swe oczy jej zniewalającym widokiem i chłonął całym swym ciałem jej zapach. Wpatrywał się w nią bez najmniejszego mrugnięcia okiem. Miał wrażenie, że ...

  • Niania. Cześć dwudziesta druga.

    Kiedy wróciłam do swojego pokoju, dopadała mnie depresja. Czułam się jak dziwka i wierzyłam, że naprawdę nią jestem. Siedziałam na łóżku i przepłakałam całe ...

  • Tęsknie za Tobą cz.5

    Wiedziałam już co powinnam zrobić, wyciągnęłam z torebki garść tabletek przeciwbólowych i... - Nie rób tego! - usłyszałam za sobą czyjś głos Odwróciłam się a za ...

  • Od Nowa cz.11

    -To wszystko komplikuje. Wiesz o Tym ? Nie możemy Być razem skoro ty będziesz miał dziecko z inną. Musisz być teraz z Natalia. Wspierać ją. Być przy niej. -Nie mam ...

  • Od początku do końca

    Opowiem wam historię krótką, z pozoru wydawało by się, że banalną. Dwoje nierozłącznych zakochanych, dwa serca wystawione na próbę. Patrząc po imionach (Michalina i ...

  • On-Chłopak ze snu cz.10

    Od tamtego dziwnego wydarzenia minęły trzy dni, wracałam akurat przez park, gdy dostrzegłam znajomą sylwetkę, to był Grzegorz i jeszcze ktoś.Podeszłam bliżej nich i ...

  • Gorąca kawa cz. 13

    - Będę się zbierał. - usłyszałam głos Filipa, gdy leżeliśmy nadzy na łóżku, przykryci tylko satynową pościelą. Popatrzyłam na niego gdy stał i się ubierał. Jest ...

  • Pamiętnik nastolatki cz.5

    Nagle Mateusz zatrzymał motor. Postawił go na łące i odłożył kaski na kierownice. Patrzyłam na niego z uśmiechem. Patrzyłam i nie wierzyłam że jesteśmy tu razem ...

  • Życie do góry nogami - cz.20

    Zamknąłem za sobą drzwi i zobaczyłem przywiązanych Emmę, mamę i tatę. Siedzieli tam zakneblowani i próbowali coś powiedzieć, jednak nie mogli. Obok stało trzech mocno ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.37

    ,,Od kiedy mnie gonią w sumie kurwa nie pamiętam, ale od pewnego czasu wciąż depczą mi po piętach i z tego puenta jest prosta wiem to to jak uciekać maluchem przed ferrari ...

  • ''Rodzinna" Miłość cz. 3

    Ok już jestem wiec piszę dalej - No bo... Ja myślałem że... - Dokończ wreszcie no - wtrąciłam się z uśmiechem - Spodobałaś mi się, mamy tak dużo wspólnego. Teraz to ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 4

    -Halo, proszę Pani ! - krzyczała pracownica sklepu. Jednak Blanka nie reagowała. Przerażona dziewczyna zadzwoniła po pogotowie, z daleka całej sytuacji przyglądał się ...

  • To na Ciebie czekałem cz.14

    Witajcie. na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że nie opublikowałam tego wczoraj tak jak obiecywałam ale niestety internet mi się zbuntował i nic nie mogłam zrobić ...