Miłosne - str 52

  • Rachel cz. 1

    Siedział z nią. Niemal czuję jak w środku żołądek zawiązuje mi się w supeł. Obejmuje ją w talii obdarowując czułym spojrzeniem. Moja twarz krzywi się w wielkim ...

  • A może tego nie chcesz? cz.1

    -A może tego nie chcesz...? -spytałem z zaciekawieniem patrząc się w jej piękne oczy. Była wystraszona i łzy leciały strumieniem po jej policzkach. Nie spojrzała już ...

  • Emigrantki 8.

    Jadąc do pracy, wszystkie miałyśmy obawy co do tego, jak od tej chwili będziemy postrzegane. Radek i Sebastian tak na dobrą sprawę mogli okazać się zwykłymi świniami i ...

  • To na Ciebie czekałem cz.31

    Grzegorz był w pracy ale nie mógł się na niczym skupić. Po wczorajszej burzy nie było śladu ale w jego głowie wciąż panował ten sam mętlik. Miał nadzieję, że może ...

  • Rachel cz.16

    Jego smutne, czekoladowe tęczówki przypatrują się moim nagim udom. Rozglądam się dookoła, bojąc się, że sen okaże się prawdziwym, realistycznym wydarzeniem. Stoję ...

  • Niania. Część osiemnasta.

    Choć plan Sylwestra początkowo wydawał się bardzo dobry, to w dużej mierze opierał się na chwilowym humorze Beaty. Czynnik ludzki jest najczęstszą przyczyną wszelkich ...

  • Przyjaciel brata cz. 3 ostatnia

    Nastepnego dnia przy kolacji: -Mamo, tato jestem w ciąży. -Jak to? Z kim? Z Czarkiem? -Nie z Łukaszem. -To ty już nie jesteś z Czarkiem? -Nie zerwał ze mną jak się ...

  • To na Ciebie czekałem cz.53

    Jakub był wstrząśnięty obrazem jaki malował się przed jego oczami. Elementy drewnianej półki walały się po podłodze wśród różnych papierów, a po środku tego ...

  • Majka cz.6

    6 Majka odwróciła się aby zobaczyć kto przyjechał lecz słońce nie pozwoliło jej na to, świeciło prosto w oczy. Ale ona już wiedziała kto przyjechał, nie musiała go ...

  • Emigrantki 20.

    Ola uparła się, żeby jechać do niepełnosprawnego klienta sama. Olga była przeciwna, tłumacząc koleżance, jak wiele zagrożeń może na nią czekać. Nie chodziło jej o ...

  • Zakład.Cz.5

    Siedziałam na kanapie wtulona w ramiona Damiana. Matka spojrzała na mnie a w jej oczach zobaczyłam strach. Czy ona wiedziała? czy domyślała się tego, że mój ojciec ją ...

  • Nieznajomy

    Późny lipcowy wieczór, przystanek tramwajowy, na którym siedzi samotnie młody mężczyzna. Chłopak jest dość elegancko ubrany: biała koszula, marynarka, sztruksy, włosy ...

  • Gorąca kawa cz. 5

    - Poznaj Adama, to mój przyjaciel. - powiedział Filip. - Miło mi, jestem Natalia. - Hmm. Bardzo miło mi Panią poznać Pani Natalio. - mężczyzna w garniturze uścisnął mi ...