Miłosne - str 49

  • Niania. Część dwudziesta trzecia.

    Po takim seksie spałam jak niemowlak. Byłam naprawdę zaspokojona. Dopiero kiedy tego doświadczyłam, zrozumiałam, jakie to cudowne. Rano obudziłam się lekko obolała. Nic ...

  • True Love cz. 7

    Z minuty na minutę czułam się coraz gorzej. W pewnej chwili zauważyłam w drzwiach zarys pewnej postaci. Coś do mnie krzyczała, ale tabletki zaczęły działać i nie ...

  • Pamiętnik Majki. cz. 2

    Był drugi dzień studiów. Zdążyłyśmy się nieźle zadomowić. Siedziałyśmy z Lenką na dworze i obczailiśmy towary. - O patrz. Idą Ci dwaj z wczoraj. - rzuciła Lena ...

  • Uwikłany w romans cz. 3

    Wtorkowy dzień przywitał mieszkańców Warszawy zimnym, porywistym wiatrem i ulewą. Anna szykowała się do szkoły i spoglądając przez okno wiedziała, że parasol w drodze ...

  • Straciłam Cię na zawsze.

    Cześć, proszę o szczere komentarze... "jesteś moja myszką rybeczką, dla Ciebie mogę wszstko. Mogłabym chuj wie ile pisać o tobie ale boli mnie to, że poprostu mi ...

  • Serce do serca | Część 1

    Zakochaj się.. ta. Zakochanie się bądź też zauroczenie nie jest niczym trudnym. Trudne jednak jest odkochanie się, zrozumienie, że osoba w której się zadurzyłeś nie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.7

    Słońce świeciło wysoko na błękitnym niebie, wpadając do środka biurowca przez oszkloną ścianę. W małym, jasnym pokoju na piętnastym piętrze siedział wygodnie ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.24

    ,,Jak anioła głos,usłyszałem ją. Powiedziała patrz ,tak to On. Na rozstaju dróg, stoi dobry Bóg, On wskaże Ci drogę...,, Obudziłam się rano, a Tom jeszcze spał ...

  • Emigrantki 25

    Nasz spacer nie trwał długo. Stałyśmy kilkaset metrów od domu i obserwowałyśmy, jak Ola idzie na spotkanie z niepełnosprawnym klientem. - Zajebiście wygląda w tej ...

  • Osobno cz.1

    Popołudniowe słońce wpadało przez okno, rzucając światło na łóżko i znajdujące się na nim postacie. Młody, smukły chłopak leżał z wyprostowanymi nogami, co chwila ...

  • Emigrantki 27

    Minęły dwa dni od tamtego wydarzenia, ale ja nadal czułam na swoim ciele języki moich koleżanek i miałam w pamięci to, co działo się ze mną, kiedy szczytowałam. To ...

  • Gorąca kawa cz. 20

    Promienie słońca wpadały do jasnego pokoju, oświetlając go jeszcze bardziej. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak smacznie spałam. Podciągnęłam kołdrę pod samą szyję ...

  • Pamietnik Majki cz. 20

    Hej! Obiecałam, ze będzie w tym miesiącu więc jest! W ramach przeprosin za długą nieobecność postaram sie by ostatnia część była jeszcze w tym tygodniu. Miłego ...