Miłosne - str 46

  • On-Chłopak ze snu cz.11

    A oto Julia :) Spojrzałam na Maxa i nie mogłam od niego oderwać wzroku, przecież on był identyczny jak jego brat.Spojrzałam na Brajana i nie wiedziałam za bardzo jak mam ...

  • Gorąca kawa cz. 7

    Otworzyłam oczy. Przez okno wlatywały promienie słońca. Ptaki śpiewały. Przeciągnęłam się i ziewnęłam. Po kilku minutach wstałam i udałam się do łazienki. Wyszłam ...

  • To na Ciebie czekałem cz.38

    Czas płyną nieubłaganie. Dzień mijał za dniem, tydzień za tygodniem. Grzegorz już nawet nie próbował udowadniać swojej niewinności, bo chęć wyjaśnienia tego ...

  • Amadeusz 1

    Wstawał codziennie o piątej rano. Szybki prysznic i wyjście do parku. Biegał około dziesięciu kilometrów, potem ćwiczenia rozciągające i spacer do domu. Po drodze ...

  • Wszystko na chwilę...

    Felicja zawsze wierzyła, że przeżyje miłość jak w filmie. Oboje spotyka się, miłość od pierwszego wejrzenia i on umiera. W jej jakże bogatym słowniku nigdy nie było ...

  • Uwikłany w romans cz. 2

    W chwili w której Anna wyszła z Arcany otulił ją nieprzyjemny chłód ale nawet przez to się nie ocknęła. Poprawiła swoją kurtkę i ruszyła na przystanek autobusowy ...

  • zakazana miłość

    Na podstawie pewnej książki... Byli szczerze zakchani w sobie, i w swoim kraju. Spotykali się pod drzewem Ombu, zawsze tam chodzili gdy byli dziećmi i bawili się, śmiali aż ...

  • Emigrantki 22.

    Obiektywnie rzecz biorąc, zadanie Oliwki było najtrudniejsze. Ola miała najłatwiej, bo do seksu z koleżanką nie musiała namawiać i angażować osób trzecich. Wystarczyło ...

  • Do Końca cz.28 Rozdział II

    Otworzyłam oczy i zobaczyłam że na dworze jest już jasno. Kacper ciasno otulał mnie swoimi ramionami. Byłam taka szczęśliwa. Wybaczył mi, ale ten wczorajszy żart ...

  • Emigrantki 10.

    Po tym wieczorze długo nie mogłyśmy zasnąć. Ola opowiadała nam o emocjach, jakie wywołał w niej Arek, kiedy związał jej ręce, położył na stole i zerżnął jak ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.17

    Wakacyjna Przygoda cz.17 (Z dedykacją dla Someobdy, która napisała serię "Alfabet". To po przeczytaniu jej serii wziąłem się za te ciągle przekładane części ...

  • Uwikłany w romans cz. 8

    - Nie odzywa się do mnie już drugi dzień. - powiedziała Anna, gdy siedziały wraz z Magdą w McDonaldzie w piątkowe popołudnie. - Więc zadzwoń. - poradziła. - Nie. Nie ...

  • Pamiętnik Ariany: Wibrująca kulka

    Ola i Benek zapowiedzieli telefonicznie swoją wizytę na ten weekend. Zamówili dla nas stolik w knajpce, Arkadiusz nie protestował, było mu wszystko jedno, co robimy. Ostatnio ...