Moja BEE cz.10 Pobyt u rodziny BEE
Wypakowali się z samochodu i po chwili przyszła do nas mama Bee. -I jak tam wam minął dzień ? -Bardzo owocnie Eleonora pokazała mi okolice i zrobiliśmy sporo zdjęć ...
Wypakowali się z samochodu i po chwili przyszła do nas mama Bee. -I jak tam wam minął dzień ? -Bardzo owocnie Eleonora pokazała mi okolice i zrobiliśmy sporo zdjęć ...
- Zostańmy jeszcze chwilę. Proszę cię, Krystian. - powiedziałam do mojego chłopaka, który nalegał abyśmy już wracali do domu. Siedzieliśmy na ławce, w parku. Było ...
O 18:45 wyszliśmy już razem z hali. Pojechaliśmy od razu do niego, a ja miałam jakieś złe przeczucia co do jutrzejszej walki. Czuję że coś będzie nie tak. Ta pieprzona ...
Adrian miotał się po salonie. Natalia niewzruszenie klęczała i nawet nie odważyła się podnieść głowy by spojrzeć na mężczyznę. -Kurwa Natalia powiedz mi dlaczego? ...
No to kochani oto moje kolejne opowiadanie.Tym razem na specjalne życzenie o miłości Nauczyciela i uczennicy :) Miłego czytania i liczę, ze również Wam się spodoba :) ...
- Kto... kto ci powiedział, że Spencer Rand wraca do Marhalton?-Spence wyjechał przez czternastu laty i nigdy nie odwiedział rodzinnych stron. Pattie wiedziała na pewno, że ...
Zapewne moja historia wydaje się na pozór banalna i prosta, ale w rzeczywistości taka nie jest. Chcę opowiedzieć o mojej przygodzie. Przygodzie, która dręczy mnie ...
Dodaje dziś z euforii wygranej ❤ Brawo chłopcy ❤ **************** Ten cholerny budzik ! Ja go kiedyś wywalę. Obiecuje ! Walnąłem w niego ręką, przetarłam oczy i z ...
Pamiętnik nastolatki cz.1 Kochany pamiętniku! data; 21.06.14r godz. 19;10 Jeju, dziwnie mi jakoś. Ostatni raz pisałam pamiętnik mając chyba osiem lat ( ha, ha ). Ale ...
Była druga w nocy. Za nic w świecie nie mogłem zasnąć. Cały czas myślałem tylko o niej i o tym zaszło w jej mieszkaniu. Miałem różne myśli. Podniecenie i zadowolenie ...
Jej ciało było takie... Kruche. Bałem się, że gdy ścisnę mocniej te blade nadgarstki, złapię w pasie i przyciągnę niespodziewanie do siebie, wywinie mi się z rąk ...
Miałem właśnie przerwę w ćwiczeniach gdy Zuz przyszła i powiedziała ze nie może dodzwonić się do Jagody. Spojrzałem na Aleksa i miałem złe przeczucia. Wyjąłem czym ...
Cześć kochani, to moje nowe opowiadanie, mam nadzieję, że wam się spodoba ;) opowiadania ' Czy to miłość? ' nie kończę, bo to nie ma sensu. Miłego czytania :* ...
- No i co o tym myślisz? - Sama nie wiem — odpowiedziała koleżanka Beaty, rozlewając do kieliszków resztki z butelki czerwonego wina. Obie panie dość szybko poradziły ...