Miłosne - str 51

  • Tylko środy, cz. 2

    Trzeba przyznać, że facet miał niezły lewy sierpowy. Najpierw mnie na chwilę zamroczyło – pociemniało mi w oczach – sekundę później pojawił się ból, intensywny ...

  • Pamiętnik Majki cz. 5

    Zadzwonił dzwonek na zajęcia z Gadowskim. Mieliśmy z nim dwa przedmioty. Wiedza o współczesnym języku polskim oraz Reguły perswazji. Cieszyłam się podświadomie bo to ...

  • Porwanie cz.5

    Podszedł do mnie. Ustał bardzo blisko. Dłonią odgarnął moje mokre włosy z twarzy. Swoim przenikliwym spojrzeniem sprawił, że poczułam na swoim ciele ciarki. -Nie podoba ...

  • Rachel cz.20

    Zderzam się w drzwiach z wychodzącym Marcelem. Boję się spojrzeć mu w twarz. Spogląda na mnie z wyraźnym niedowierzaniem, jakby zobaczył ducha. Potem ściska mocno moje ...

  • Prezent urodzinowy cz. 3

    Zeszłam na dół i ujrzałam jakąś kobietę i chłopaka. Kobieta wydawała się być znajoma. - Dzień dobry- powiedziałam niepewnie, wchodząc do salonu - Dzień dobry ...

  • Nieziemska rozkosz cz.6

    Drake od miesiąca nie dawał znaku życia, byłam odrobinę zawiedziona. Postanowiłam jednak, nie zaprzątywać sobie tym głowy. Ucięłam moją toksyczną ,,przyjaźń" z ...

  • Od Nowa cz.4

    -Niki..- usłyszałam smutny głos po drugiej stronie. -Nienawidzę Cię - powiedziałam łkając. Usłyszałam odgłosy jakby coś przewrócił. -Ja wiem. Boże... Pójdę na ...

  • Od Nowa cz.8

    Byłam coraz bardziej wkurzona. Nie mogłam uwierzyć że robi mi takie świństwo. Odgłosy które dochodziły zza ściany doprowadzały mnie do szaleństwa. Miałam ochotę ...

  • "Po prostu miłość" cz.10

    Ocknęłam się, gdy przywieźli mnie do szpitala, słyszałam tylko, że coś jest nie tak z dzieckiem i trzeba natychmiast zrobić jakieś badania. Nie rozumiałam do końca, co ...

  • Serce do serca | Część 15

    Dzień jest piękny i słoneczny. Przyjemny wiaterek przedostaje się do pokoju poprzez otwarte okno, a Gabriel budzi mnie swoimi pocałunkami. Czuję, że długo spałem, o tak ...

  • Moja Ewa cz.19

    Od wyjazdu Teściów Ewa co dziennie po pracy brała prysznic i resztę dnia spędzała w szlafroczku lub tylko w stringach. Sobota połowa maja -Ewcia jakieś plany na dziś ...

  • Kroniki Tomka - Homecoming (cz. 1)

    Powrót do domu po feriach w Zakopanym był fantastyczny. Nagle wszystkie prowadzone budowy, korki ciągnące się kilometrami czy ściany pokryte sprayami przez ulicznych ...

  • Pasja i miłość cz.2

    Marta i Mikołaj byli razem już 3 miesiące, rzadko się kłócili. Dogadywali się we wszystkim. Trenowali w jednym klubie, oboje odnosili sukcesy. Trenerem Marty był tata ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 9

    - Jego ręka wsunęła się pod koszulę, którą miałam na sobie. STOP! Bo jeśli zaraz nie skończymy, too… Odsunęłam go delikatnie od siebie, przygryzłam usta i weszłam ...