Siłownia cz. 8
Około godziny 12.00 wyszliśmy nad jezioro. Rozłożyliśmy się na miejscu plaży. A raczej miejscu gdzie był wysypany piasek. Rozłożyłam swój koc i wyjęłam olejek z ...
Około godziny 12.00 wyszliśmy nad jezioro. Rozłożyliśmy się na miejscu plaży. A raczej miejscu gdzie był wysypany piasek. Rozłożyłam swój koc i wyjęłam olejek z ...
TAK JAK OBIECAŁAM NA FEJSIE DODAJĘ JESZCZE DZISIAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ :** Gdy już w miarę się uspokoiłam usiadłam razem z Sebą na sofie. Thomas zajął miejsce w fotelu ...
Spojrzałam na tak bardzo znajomą mi dziewczynę i zastanawiałam się, czy kiedykolwiek będę potrafiła jej wybaczyć.Tak z całą pewnością tą ją obwiniałam o śmierć ...
Opowiadanie jest (nie)stety prawdziwe. Zacznę od początku. W 2020 roku kupiłem mieszkanie na kredyt w dużym mieście wojewódzkim. Było to dwupokojowe, dosyć duże ...
Zadanie, jakiego się podjęłam, było bardzo szlachetne, ale trudne technicznie do wykonania. Bolały mnie strasznie łydki, od ogromnego przeciążenia. Musiały utrzymać ...
W tym momencie nasze oczy spotkały się. Wydawało mi się, że ujrzałam w jego oczach radość. - Nazywam się Adam Gadowski i mam nadzieję, że będzie nam się dobrze ...
Cieszyłam się że Paula nie jest na mnie zła. Po tym jak sobie wszystko wyjaśniłyśmy poszłyśy do klasy. Pozostałe lekcje zleciały już nam szybko. Paula wyszła ze ...
Właśnie usiedliśmy do kolacji ,gdy usłyszeliśmy samochód teściów wjeżdżający na podwórko.Ja siedziałem w szortach a Ewa w koszulce na ramiączkach i stringach ...
Oczami Nikodema: Trochę zdziwiła mnie reakcja Wiki. Posłuchałem jej i poszłem do domu. Jednak po krótkim czasie już tęskniłem. W czasie choroby Wiki bardzo schudła ...
Czlowiek ma 17 lat, a nie znalazl jeszcze swojej milosci. nienawidze tego... ale przejdzmy do innej sprawy, chociaz bedzie podobna do tej... nazywam się Magda, jestem blondynka z ...
Obudziłam się około 10. Poszłam do łazienki i zdjęłam opatrunki z tatuaży. Wykąpałam się. Posmarowałam tatuaże maścią i założyłam bieliznę. Umyłam zęby i ...
Kiedy obudziłem się rano, nie byłem w najlepszym nastroju. Miałem nadzieję, że sny erotyczne pojawią się u mnie dopiero po mniej więcej dwóch, może trzech tygodniach ...
Specjalnie dla Kiinia. Chciałaś historię miłosną. Here we go Michał siedział przed monitorem kompa. W pokoju panował półmrok, który wyjątkowo dobrze oddawał jego ...
Każda osoba jest proszona o skomentowanie rozdziału (napisać co myśli i/albo zdeklarować się, że czyta) aby zobaczyć ile was jest ;) Cholera. Czy jego to uraziło? ...