"Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.13
,,Ja nie chcę bać się tego, co mi daje świat by na każdej drodze swój zacierać ślad. Wiem, że czujesz tak jak ja wiem, uciekasz gdzie się da... Nie wywołuj wilka, kiedy ...
,,Ja nie chcę bać się tego, co mi daje świat by na każdej drodze swój zacierać ślad. Wiem, że czujesz tak jak ja wiem, uciekasz gdzie się da... Nie wywołuj wilka, kiedy ...
Na wstępie Chcę powiedzieć że następna część pojawi się w Poniedziałek. ----------------------- -Idź pierwsza. -powiedział Aleks gdy staliśmy już przed drzwiami od ...
Jestem zwyczajną 17-letnią dziewczyną. Niestety nie mam rodzeństwa, o którym zawsze bardzo marzyłam, ale nie do końca było to możliwe. Od kiedy pamiętam, mieszkałam w ...
Słońce nieśmiało majaczyło nad horyzontem, zabarwiając niebo na ciepłe letnie kolory. Mgła spowijająca miasto powoli zamieniała się w nicość budząc je do życia ...
Obudziłam się w nocy. Początkowo nie mogłam sobie przypomnieć, gdzie jestem i jak się tam znalazłam. Dopiero kiedy poczułam na sobie jego dłoń, zorientowałam się w ...
Bohaterowie ~ Daria- osiemnastoletnia dziewczyna, uważana za jedną z najładniejszych dziewczyn w szkole. Uczęszcza do technikum logistycznego, jest w trzeciej klasie. Raczej ...
Dawno się tak nie bałam. Nie pamiętałam też, kiedy po raz ostatni miałam takie wyrzuty sumienia. Ostatnio dotyczyły one głównie wypitego alkoholu, ale tej nocy miały ...
Ich twarze dzieliło zaledwie kilka centymetrów. Trzymali jedną książkę, delikatnie muskając swoje dłonie. Grzegorz był pod nieopisanym wrażeniem jej spojrzenia. Patrząc ...
Ciągłe zastanawianie się nad tym, czy lepszy był mój mąż, czy kochanek zaczynało mnie dobijać. Byłam zła na samą siebie, że nie mogłam pozbyć się tej myśli ...
Minęło kilka dni. Moja praca semestralna została oceniona bardzo wysoko, bo na pięć, ale obawiam się, że nie z powodów literackich, tylko innych, aczkolwiek nie chciałem ...
Na wstępie kilka słów jakże koniecznej przedmowy: poniższe opowiadanie jest, jak napisała swego czasu jedna z komentatorek, klasycznym "romansidłem", raczej ...
Słowa wypowiedziane przez Bartka wracały niczym ciche echo. Jakub stał kompletnie oszołomiony rewelacjami syna, a ja wcale nie byłam lepsza. Cieszyłam się, że tuż za mną ...
Moj dzień w pracy dobiegał konca. Już miałam wychodzić lecz będąc przy drzwiach przypomniałam sobie, ze zapomniałam torebki. Podeszłam do recepcji i sięgnęłam ręką ...
Powietrze nad morzem jest zupełnie inne niż w mieście. Sen też jest inny. Choć wiedziałam o tym od dawna, to przekonałam się po raz kolejny. Obudziłam się, ale nie ...