Miłosne - str 42

  • Sponsor 8

    Ciągłe komunikowanie się tylko za pomocą maila było ogromnie uciążliwe, zarówno dla mnie, jak i dla niego. Wiedział o tym i chyba domyślił się, że pora podać mi ...

  • Stworzeni (nie) dla siebie

    Kochani oto kolejne moje opowiadanie:) Mam nadzieje, ze też Wam się spodoba:) Mile widziane komentarze czy pisać dalej, bo nie wiem co robić.To co podpowiecie mi?? Plis:) ...

  • Koniec pięknej bajki...

    Jeszcze dwa miesiące temu byłam najszczęśliwszą dziewczyną pod słońcem. Jedyne czego się bałam to tego, że to tylko sen. I w końcu stało się. Miał coraz mniej czasu ...

  • Pamiętnik nastolatki cz.8

    W domu byłam godzinę później. Nadal byłam zła na Emila i chętnie bym mu przyłożyła jeszcze raz choć w sumie nie wiem czy mam ochotę oglądać jego twarz. Aga wróciła ...

  • Sara i Samanta Cz. 2

    Sara i Samanta Cz. 2 Karol obudził się, ale jeszcze nie otwierał oczu. Pod ciepłą kołdrą w wygodnym łóżku było mu błogo i nie chciał żeby ta rozkoszna chwila się ...

  • Historia Aśki 9

    W domu dostawałam już kurwicy. Co prawda, dostawałam pieniądze od rodziców ale chciałam robić coś pożytecznego, sama zarabiać na siebie. Przez tego Kamila nikt do mnie ...

  • To już koniec!

    Hej mam na imię Kaśka i mieszkam na wsi. W ostatnie wakacje poznałam boskiego chłopaka, jest moim ideałem. Zaczęłam z nim pisać i się spotykać i niestety się w nim ...

  • HARSH #43

    Rozdział zawiera sceny erotyczne. Czytasz na własną odpowiedzialność. - Brooklyn - Przeciągam się na łóżku i odwracam w drugą stronę wtulając twarz w pierś ...

  • Nowa Ja prolog

    Nazywam się Kaja Wilims, moje drugie imię to Skyler. Kiedyś byłam miłą, dobrą, zwykłą nastolatką nawet dla tych osób, którzy byli dla mnie nie za mili. Teraz ...

  • Niania. Część szesnasta.

    Bieganie stało się w Polsce sportem narodowym. Uprawiają go niemal wszyscy, zaczynając od małych dzieci, a skończywszy na starszych, dla których jest to bodaj ostatnia ...

  • For you here and now:Love cz.2

    Od tamtego czasu nie minęło dużo. Już na drugi dzień musiałam się widzieć z Dorianem. Aaron z Oliwia kazali nam się wstawić w kościele. Byłam tam punktualnie o 12 ...

  • Emigrantki 31

    Wszelkie próby myślenia o czymś innym spełzały na niczym. Miałam nadzieje, że kiedy wrócę do domu, dziewczyny sprowadzą mnie na ziemię. Reakcja Olgi była pewna, a ...

  • Umowa cz.1

    Sierpień, dla większości maturzystów środek wakacji, dla mnie był dopiero początkiem. Pierwsze dwa miesiące spędziłam w pracy. Wreszcie mogłam odpocząć i ostatni raz ...