Miłosne - str 40

  • Nieszczęśliwa Miłość

    Wakacje :) miłość wisi w powietrzu. Jest taki jeden chłopak. bardzo mi się podoba. jest idealny pod każdym względem ale w poprzednie wakacje chodził z moja najlepsza ...

  • On-Chłopak ze snu cz.9

    Oto Grzegorz Biegłam przez las co rusz odwracając się za siebie, nie byłam pewna, ale chyba go zgubiłam.Odwróciłam się jeszcze raz i dopiero teraz go zauważyłam był ...

  • Parawan 5.

    Nie wierzyłam, że to się dzieje naprawdę. Gdyby była tylko taka opcja, oddałabym wszystko, byleby nie iść za parawan z tym chłopakiem. To, że mnie wybrał, po jego ...

  • Normalność...cz. 2

    Do pokoju Ani weszła mama... -Aniu wstawaj ! Śniadanie już czeka nie będzie Nas w domu do jutra, z ojcem jedziemy do Marty -Eghem...-powiedziała przez sen. Po chwili dotarły ...

  • To na Ciebie czekałem cz.29

    Nikola wracając do domu próbowała powstrzymać łzy. Teraz siedząc już w swoim pokoju, wtulona w poduszkę nie robiła tego, bo po co? Tu jej nikt nie widział. Tu mogła ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.8

    Serio. Kac jest najgorszym stanem, w jakim kiedykolwiek dane mi było być. Może i nawet się przespałam z tysiąc razy to i tak nadal mnie trzyma. Niechętnie przybrałam inną ...

  • To na Ciebie czekałem cz.18

    Tej nocy znów zadzwonił telefon Nikoli. Historia się powtórzyła. Żadnych słów tylko ten śmiech. Pusty, szyderczy, przeraźliwy. I znów nie mogła go rozpoznać. Za ...

  • Gorąca kawa cz. 18

    Uporządkowałam stosy papierów przede mną. Zrobiłam sobie kawę i usiadłam wygodnie na obracanym fotelu, zdjęłam swoje szpilki i założyłam nogi na biurko. Oglądałam ...

  • Gorąca kawa cz. 2

    Obudziłam się i zobaczyłam, ze Damiana nie ma przy mnie. Na drugiej poduszce leżała kartka: "WYSZEDŁEM WCZEŚNIEJ DO PRACY. KOCHAM". Uśmiechnęłam się i ...

  • Powtorka z rozrywki

    Mam na imię Nadia i mam 15 lat. Chciałabym podzielić sie z Wami moja historia. Wszystko zaczęło sie rok temu. Pojechałam na ferie do dziadków na wieś. Była już tam moja ...

  • Praca semestralna 5

    Przez następne kilka dni nie mogłam skupić się na niczym innym. Cały czas myślałam tylko o nim. Wiedziałam, że jest to dla mnie szansa. Po naszej ostatniej rozmowie w ...

  • Maj 2024 upadek

    Myślałam, że nic mnie już nie zaskoczy. Przeżyłam rozstanie z Jackiem. Facetem, o którym marzyłam, że to właśnie on będzie tym moim pierwszym, fantazjowałam o tym jak ...

  • On-Chłopak ze snu cz.3

    Hej a oto obiecana piąta część :) Miłego czytania :) A oto Kuba :) Wciąż nie mogłam uwierzyć, że ta którą nazywałam swoją najlepszą przyjaciółką, mnie tak po ...