Miłosne - str 39

  • Uzależnieni (4) - Zayn

    Trzymałem Candy za rękę, a ta rzygała na środek tramwaju. Miała to być moja zemsta, na to co zrobił mi Holden. Miałem zamiar ją upić, a potem przelecieć. Bez żadnego ...

  • Życie to ciągły trening cz.3

    Janek odebrał telefon i zaprowadził Aleksa do biura szefowej. Pewny krok, wypięta klatka i biały uśmiech były jego najmocniejszą stroną. Stanął przed szefową i dopiero ...

  • Do Końca cz.31 Rozdział II

    . Następna część pojawi się w poniedziałek. Pozdrawiam Em ------- Czekałam na Kacpra, ale zmęczona chyba usnęłam. Obudziłam się dopiero wtedy gdy usłyszałam odgłos ...

  • Pamiętnik Majki cz. 8

    - Czasami warto zaryzykować. - wyszeptałam. Gadowski patrzył na mnie, po czym uśmiechnął się. - Jutro będę po Ciebie o 20. Bądź gotowa. - rzucił, po czym odszedł ...

  • Terapeutka 3

    Po naprawieniu laptopa Anna przez cały wieczór zamieszczała krótkie ogłoszenia w internecie. Robiła to głównie na lokalnych portalach informacyjnych i facebooku, gdzie ...

  • Do Końca cz.21

    Mała zmiana planów. Jednak część będzie dzisiaj. Pozdrawiam Em ----------- -Kiedy masz walkę ?-zapytałam gdy leżałam wtulona w jego tors po cudownym seksie. -W sobotę ...

  • Moja Ewa cz.21

    Więc stało się mamy nasze mieszkanko.Po kupnie okazało się że biała wykładzina w salonie jest położona na goły beton więc nasze oszczędności poszły na ekipę ...

  • Devil - Szef Mafii cz.1

    Pewnie myślicie kim jestem. Nie mogę Wam tego powiedzieć, inaczej musiałbym was zabić. Jestem Devil. Mam 24 lata. Jestem szefem mafii. Dobrze słyszycie, możecie się mnie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.2

    Na przedmieściach Krakowa w wynajmowanym pokoju, na blacie biurka, pomiędzy stosami podręczników i zeszytów po brzegi wypełnionych notatkami, stał duży kubek z parującą ...

  • Emigrantki 15.

    Pierwszą myślą jak przyszła Oldze po przebudzeniu było to, że powinna ponownie wsiąść prysznic. W nocy śniło jej się po raz kolejny to, co przeżyła wieczorem, i ...

  • Wszystko albo nic

    Na samym wstępie, chciałbym przekazać, że jest to moje pierwsze opowiadanie, dlatego bardzo proszę o komentarze oraz wskazówki nad czym muszę jeszcze popracować ...

  • Emigrantki 36

    Mój sen był głęboki, ale niestety bardzo krótki. Niechętnie sięgnęłam po wibrujący telefon i wyłączyłam budzik. Miałam ogromną ochotę na ustawienie godzinnej ...

  • Miłość w klasie obok cz.1

    -Merlin. Kocham Cię.-Mówił to z takim uczuciem.Nie wierzyłam że to się dzieje naprawdę, Ja i On, ten którego kocham stoi obok mnie i wyznaje mi miłość ...

  • On-Chłopak ze snu cz.7

    Wiem nie ma żadnego usprawiedliwienia na moje zachowanie, przepraszam was :( Oto kolejna część, miłego czytania Oto Jarek Skłamałam, owszem boję się bardziej niż to ...