Trenerka 13
Za dwie butelki wina i sernik zapłaciłam niespełna sto złotych. Nie był to astronomiczny wydatek, ale zadanie, jakie przede mną stało było bardzo trudne. Nie mogłam się ...
Za dwie butelki wina i sernik zapłaciłam niespełna sto złotych. Nie był to astronomiczny wydatek, ale zadanie, jakie przede mną stało było bardzo trudne. Nie mogłam się ...
Prezent Minęło już parę miesięcy i Magda nigdy nie wróciła już do tego tematu. Zajęcia, praca, a wieczorem obie prawie padały już z nóg. Lecz Anka, jakby intuicyjnie ...
Wena powróciła, to i czas się znalazł! Serdecznie przepraszam za tak długi czas oczekiwania i obiecuję poprawę. Zapraszam do komentowania, z chęcią przeczytam co o tym ...
, , Wszedł w nią tak głęboko, że aż poplamiła pościel.. Bóg już siedział na nich, ona z bólu pieje... Ona siedzi sama, nie wie co ma robić... On jej nie zostawi ...
Po zakwaterowaniu okazało się że obiad jest od godz.14-16 kolacje od 18-20 i śniadania od 7-10.Udaliśmy się do pokoju i Ewa zaraz po wejściu rozebrała się i wskoczyła ...
Siedziałem w kawiarni zerkając co chwilę na zegarek. Spóźniała się już dwadzieścia minut. Irytacja wzrastała z każdą sekundą. Powtarzałem sobie w duchu, że na pewno ...
Nie pamiętałem, kiedy ostatni raz spałem na kanapie. Przyzwyczaiłem się do wygodnego materaca i Izy koło mnie. Ta noc była jedna z najgorszych w moim życiu. Nie chciałem ...
Dawno nie pisałam, ale miałam długą rehabilitację po wypadku i już znowu jestem. Kuba w kwietniu kupił działkę letniskową z domkiem nad jeziorem na Kaszubach od nas z ...
Miałam już dwóch pacjentów. Jednego leczyłam za darmo, a drugi omal nie padł na zawał, kiedy sprawdzałam, czy nie jest przypadkiem abstynentem. Jeszcze tego samego ...
Siedziałaś na tej podłodze kilka dobrych godzin, wysłuchiwałaś tylko te zasrane wibracje z twojego telefonu, który ciągle do ciebie dzwonił, a właściwie to dzwoniła do ...
Majówka, długo wyczekiwany moment aby zaczerpnąć odpoczynku od codziennej pracy i natłoku obowiązków. Tuż po pracy odwoziłam już wówczas czteroletniego syna do moich ...
Na początku chciałem przeprosić za chaos w opowiadaniu, ale staram się wrócić wspomnieniami do wydarzeń sprzed trzech lat. Wszystko zaczęło się, gdy przyszła na swój ...
Historia dotyczy wydarzeń z 2022 roku, kiedy przyjąłem pod swój dach dwie uchodźczynie z Ukrainy, a raczej takowe mi „przydzielono”. W części drugiej opisałem, jak ...
Gdy otworzyła oczy, potrzebowała dłuższej chwili aby przypomnieć sobie gdzie jest, co się stało i jak nazwać te dźwięki, które dobiegały do jej uszu. Kiedy migoczące ...