Miłosne - str 33

  • ''Rodzinna" Miłość cz. 2

    Marcel odprowadził mnie w to miejsce w którym się spotkaliśmy, poszłam z moją Luną do domu bo była już 18:30. Doszłyśmy akurat na 18:50 :D Od razu poszłam na górę ...

  • Z życia Narkomanki.

    Dziś ? Nawet nie wiem czym jest dziś. Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi, że będę na totalnym dnie, nie uwierzyłabym. Tak naprawdę.. nie wiem kiedy zaczęłam się ...

  • Miłość Bez Wzajemności

    Witam mam na imię Adam mam 17 lat opowiem wam moja historie. Kiedyś miałem okazje poznać moja koleżankę. Na początku w cale mi się nie podobała, po kilku latach i po ...

  • Pamiętnik Majki cz. 7

    Wiedząc, że nie będę w stanie już dłużej się bawić, postanowiłam opuścić lokal jak najszybciej. Skierowałam się na parkiet, by powiadomić o tym przyjaciółkę. Z ...

  • Bezczel w mundurze cz.14

    Znów zanosiło się na gorący, słoneczny dzień. Gdy wraz z kapitanem stanęliśmy na skaju polany, na której został rozbity obóz, dziewczyny siedzące na swoich posłaniach ...

  • Moja Ewa cz.11

    Po tym jak Ewa oddała część nalewki poprowadziłem ją na ławeczkę parkingową. -przepraszam Andrzejku ale tak mi jakoś ciężko na żołądku i trochę kręci mi się w ...

  • Matka mojego dziecka? część 1

    Spence poczuł wyrzuty sumienia. Kim się okaże, jeśli nie zechce własnego dziecka? Człowiekiem, który zdaje sobie sprawę, że temu dziecku lepiej będzie bez zniego ...

  • Do Końca cz.44 Rozdział II

    Na drugi dzień szłam właśnie na plac zabaw obok mieszkania Pawła. Nie wiem dlaczego byłam zdenerwowana. Oczywiście Kacper trochę marudził gdy wychodziłam, ale ...

  • Miłość z przypadku cz. 12

    Po śniadaniu postanowiliśmy że pójdziemy nad rzekę. Więc poszłam do namiotu i czym prędzej założyłam na siebie kostium kąpielowy. Wzięłam też ręczniki i koc żeby ...

  • Z życia siatkarki cz.52

    Wróciliśmy do Miami po 2 dniach. Jaka była moja radość gdy zobaczyłam że Nikodem wyszedł ze szpital - Alex ! - krzyknął gdy przeszłam próg domu - Cześć maluchu ...

  • Gorąca kawa cz. 10

    - Ze mnie? A to dlaczego? - zapytałam mojego szefa, zdejmując szpilki. - Wiedziałem, że znasz się na swojej robocie ale że aż tak. Byli Tobą oczarowani. I ten francuski ...

  • Bezczel w mundurze

    -Może będziesz łaskawa i zechcesz do nas dołączyć? – To pytanie można odebrać, jako zaproszenie. Nic bardziej mylnego, pogardliwy ton i spojrzenie, jakim obrzucił mnie ...

  • Kolega brata

    Bohaterami opowiadania są Majka, Dawid, Sabina, Klara, Paweł, mama Majki i Pawła -Beata. Majka- 16 lat, siostra Pawła, przyjazni się z Klarą. Dawid -18 lat, przyjaciel ...

  • To jest prawdziwa miłość.

    Mam na imię Madzia i mam 15 lat. Moje opowiadanie zaczyna się w maju. Moja przyjaciółka Kasia namówiła mnie na festyn. Miało być fajnie. Był tez tam jej sąsiad którego ...