Miłosne - str 30

  • Pamiętnik Majki cz. 9

    Gadowski wstał i podszedł do mnie, szepcząc w moje usta: - Zamówię taksówkę. Stałam nieruchomo i patrzyłam mu w orzechowe oczy, przełykając ślinę. Miałam straszną ...

  • Utracona miłość...

    Hm... Od czego mam zacząć, może od tego, że tej miłości nigdy nie zapomnę.. Do opisania tego namówiła mnie moja przyjaciółka, powiedziała że to mi pomoże, że ...

  • Wakacje 5

    Detektywi siedzieli w samochodzie od dwóch godzin, ale wymienili raptem kilka słów. Byli specjalistami od obserwacji i spędzali ze sobą nawet po kilkadziesiąt a czasem nawet ...

  • W wakacje 29 lipca 2007 roku

    W wakacje 29 lipca 2007 roku (3 rocznica śmierci mojego brata) przyjechałam skuterem do mojego brata ciotecznego na wieś. Jeżdżę tam od dzieciństwa. Koło tego mojego brata ...

  • Wakacje 11

    Obudził mnie jego dotyk, kiedy całował moje plecy. Pierwsza myśl jak przyszła mi do głowy była taka, że to mój kochanek postanowił pomóc mi w odpowiedni sposób ...

  • Kroniki Tomka - Nocne schadzki (cz. 4)

    Wysypianie się. . Nie nie, termin wysypiania się jest już od dawna dla mnie terminem obcym. Wszyscy powtarzają, że sen jest czymś ważnym, ba najważniejszym. Zdecydowali by ...

  • Trenerka 4

    Wtorkowy poranek był o dziwo dużo gorszy niż poniedziałkowy. Najprawdopodobniej było to spowodowane tym, że nie byłam tak podniecona i podekscytowana treningiem z ...

  • M&M [3] - Napad rodziców

    Ze szpitala wróciłem prosto do domu. Byłem padnięty i zdenerwowany. Marzyłem jedynie o łóżku, ale musiałem jeszcze posprzątać burdel który zostawiłem, ponieważ jutro ...

  • To na Ciebie czekałem cz.22

    Muzyka wciąż grała, tłum nadal szalał na parkiecie a po środku stała Nikola, którą w swych silnych ramionach tulił Grzegorz odwzajemniając jej pocałunki. Ta magiczna ...

  • Moja zdrada przebaczenie

    Po mojej zdradzie Andrzej nie odzywał się do mnie przez cały sierpień.Traktował mnie jak powietrze czyli coś co jest przy nas a nie widać.Czułam się okropnie widziałam ...

  • Od Nowa cz.15

    Małe kroczki - powiedziałam i się zaśmiałam. Leżeliśmy w sypialni u Damiana a ja czułam się pierwszy raz od kilu miesięcy naprawdę szczęśliwa. Damiana dłoń ...

  • Korepetytorka 25

    Mówiłam, że to niepotrzebne, ale i tak dostałam dzień wolnego. Sylwia powiedziała, że muszę uspokoić nerwy, odpocząć i dojść do siebie. Ona razem z mężem mieli w ...

  • Terapeutka 4

    Gdańsk i Kraków dzieliło blisko siedemset kilometrów. Pomimo wielu anegdot i stereotypów Krakusi niczym nie różnili się od innych Polaków. Byli tak samo nieśmiali, jak ...

  • Wakacyjna Przygoda cz.18

    Wakacyjna Przygoda cz.18 (Dla Michael52 za wierne czekanie na kolejną część ;) ) Wiktoria siedziała w przytulnej kawiarni w centrum miasta. Za oknem było już ciemno, mimo ...