Miłosne - str 27

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 14

    Gdy otworzyłem oczy zauważyłem, że obok mnie leżała dziewczyna. Byłem wtedy na pół przytomny i myślałem, że to Zuzia. Przybliżyłem się do niej by pocałować ją w ...

  • Moja Ewa cz.14

    Weszliśmy na podwórko ja przodem Ewa za mną boso,zawołałem -dzień dobry jest ktoś -a dzień dobry pan Andrzej? -tak a to moja żona Ewa -zapraszam jestem Renata zaraz ...

  • Siłownia cz. 21

    Obudziłam się i czułam straszny ból w klatce. Byłam przypięta do jakiś urządzeń. Zobaczyłam Michała, który siedział przy mnie i trzymał mnie za rękę ...

  • Trenerka 12

    Dwa tygodnie przed zawodami zostałam wezwana do gabinetu dyrektorki. Serce mi zamarło. To mogło oznaczać, że dotarły do niej informacje o sposobach treningu i zachętach dla ...

  • Nadzieja

    Dla wszystkich tych, którzy stracili kogoś bliskiego oraz dla tych, którym choroba pokrzyżowała plany na całe życie. Nawet jeśli wszyscy się od was odwrócą, zawsze ...

  • Gorąca kawa cz. 8

    - o, jak dobrze, że Cię mam ! - powiedziałam, rzucając się na łóżko w apartamencie. - nie przyzwyczajaj się do niego. - rzucił szef, zdejmując bluzę sportową. O nie! ...

  • Kolejny przegrany zakład cz.2

    Nadszedł wtorek , dzień naszego wyjazdu. -Iza pamiętaj żadnych staników i do opalania tylko majteczki. -Pamiętam ale może chociaż na drogę jakiś staniczek. -Nic z tego ...

  • Sponsor 7

    Wszystko było umówione, ale i tak wieczorem dostałam od niego maila. Pierwsze co przyszło mi do głowy to, że chce odwołać spotkanie. Okazało się, że mój sponsor jest ...

  • Praca semestralna 1

    Mieszkaliśmy wszyscy na starym mieście w kamienicy niedaleko Wawelu. Wynajmowaliśmy ponad stu metrowe mieszkanie. Kraków słynie z takich ogromnych mieszkań ze spora liczba ...

  • Moja Ewa cz.6

    Zrobiłem kawę i usiedliśmy z Moniką przy stoliku w aneksie,siedziałem tyłem do drzwi naszej sypialni .Nagle Ewa objęła mnie od tyłu i spytała -a dla mnie kawa? -już ...

  • Trenerka 30

    Dwa ostatnie tygodnie roku szkolnego przypominały istne piekło. Uczniowie biegali za nauczycielami, chcąc poprawić stopnie. Nauczyciele starali się im wytłumaczyć, że ...

  • Emigrantki 7.

    Amstelbeer i Heineken po jednym dla każdego, musiały wystarczyć Radkowi i Sebastianowi. Następnego dnia mieli iść do pracy, a w Holandii po alkoholu się nie pracuje ...

  • Żniwa 8

    Pomidorowa z makaronem świderki była wprost wyśmienita! Sabina miała talent kulinarny. Moją uwagę mimo wszystko bardziej skupiała atmosfera przy stole niż sama potrawa ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.6

    Cześć. Jest nowa część napisałam ja teraz, bo dostałam nowego laptopa.. Tamta część zginęła z cała zawartością tamtego laptopa. Nie wiem czy czekaliście na tą ...