Miłosne - str 29

  • "Chłopak przyjaciółki"

    Dzień rozpoczął się tak jak każde inne. Wstałam, ubrałam się, śniadanie i wybrałam się do pracy. Czas leciał mi tak wolno, że nie umiałam doczekać się końca ...

  • To na Ciebie czekałem cz.44

    Dwa tygodnie później. Dla Michała ta wiadomość była najgorszą rzeczą jaką usłyszał w życiu. Nic, nigdy wcześniej nie zraniło go tak bardzo, jak te kilka słów ...

  • Chłopak mojej siostry

    Dzień jak co dzień wstałam rano, umyłam się, ubrałam i zeszłam na śniadanie. Miałam wrażenie ze tego ranka czas szybciej płyną. Jak zwykle nie wiedziałam co zjeść ...

  • Emigrantki 16.

    Dwaj mężczyźni w niczym nie przypominali pracowników sezonowych. Przywodzili na myśl raczej biznesmenów. Spośród setek Polaków w Holandii wyróżniał ich przede ...

  • Korepetytorka 17.

    Weszliśmy do salonu. Piotrek rozsiadł się na kanapie. Oczywiście przyjął pozycję samca, szeroko rozkładając nogi. - Paweł co ci jest? - zapytałam, kiedy ten zajął ...

  • Parawan 1.

    - Słuchaj, co ci zależy? - namawiała mnie Sylwia po raz kolejny. - No wiem, że to niby nic strasznego, ale mimo wszystko mam jakieś obiekcje z tym związane. - Paulina daj ...

  • Niemożliwe

    Wokoło unosi się woń męskich perfum. Otwieram powoli oczy. Widzę przed sobą smukłą twarz. Nigdy jej nie widziałam... A jednak... czuję, jakbym znała jej właściciela ...

  • Wakacje cz.3

    Tydzień później. Zostały tylko 2 dni. Dzisiaj ostatni dzień do szkoły, a jutro już zakończenie. Niby się cieszę, ale z drugiej strony szkoda mi się rozstawać z moją ...

  • Moja Ewa cz.25

    Pożegnaliśmy się z Sylwią i poszliśmy na obiad ,po obiedzie Ewa poszła pod prysznic i stwierdziła że musi jeszcze ogolić broszkę.Trochę mnie to zdziwiło bo miała ...

  • On-Chłopak ze snu cz.1

    A oto Ania :) Bohaterowie: Iza - szesnastoletnia dziewczyna o niebieskich oczach. Romantyczka, zakochana w chłopaku ze snu. Związana z Jarkiem. Mieszka z rodzicami w Kaliszu ...

  • Tylko w wyobraźni cz. 7

    Dobra! Ostatnie 2 części i kończę to prymitywne, chałowate opowiadanko. "..You use to hide behind a wall The part of you nobody knows No one ever saw it No one ever saw ...

  • Gorąca kawa cz. 1

    Jestem księgową w dobrze prosperującej firmie odzieżowej. Wszystko mi się układa, mam mieszkanie, dobrze płatną pracę i faceta Damiana, który mnie kocha a ja kocham ...

  • Niania. Cześć czwarta.

    Pieprzony telefon zadzwonił właśnie w takiej chwili! Zaproponowałam Morawskiemu romans i właśnie wtedy zadzwoniła jego żona. Co za chichot losu! - Tak kochanie ...