Miłosne - str 28

  • Moja Ewa cz.17

    końcówka kwietnia roku pewnego Wróciłem po 2 tygodniach pracy Ewa zostawiła mi kartkę ,że jest w pracy.Zadzwoniłem do niej -cześć kochanie jestem już w domu -cześć ...

  • Pokuta 18

    Wróciłem na salę i postanowiłem się dobić. Dosiadłem się do swoich kumpli, którzy byli już mocno pijani. - No i jak? Przygotowany do nocy poślubnej? - zapytał Patryk ...

  • Niania. Część dziewiąta.

    Po półgodzinnej kąpieli wyszłam nago z łazienki. Była godzina czternasta i nie obawiałam się, że ktoś będzie mnie podglądał. O tej porze wszyscy byli w pracy. Poza ...

  • Korepetytorka 33

    Baranowski zamknął za sobą drzwi, a ja poczułam leki niepokój. Zostałam sama w pokoju z chłopakiem, który zaledwie dwa tygodnie temu chciał mnie zgwałcić. Na dodatek ...

  • Niania. Część ósma.

    Osiągnęłam niebywały sukces. Można powiedzieć, że mój romans z Morawskim jest pewny, a najlepsze jest to, że właściwie sam mi go zaproponował. Po prostu uwiodłam ...

  • Niania. Część jedenasta.

    Długo nie mogłam zasnąć po tym co ostatnio stało się w gabinecie Morawskiego. Moje przemyślenia i lekkie wyrzuty sumienia podczas spaceru do domu zaowocowały nieprzespaną ...

  • Emigrantki 13.

    Nazywałam to młóceniem. Zalatywało trochę wsią, ale Oliwka i Ola nie protestowały przeciwko takiej nazwie. W ostatnim czasie ta usługa była dosyć często wybierana przez ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.25

    Nie cackał się tym razem, po prostu ściągał ze mnie rzecz po rzeczy, a jak nie chciała ustąpić, to rozdzierał ją własnymi rękoma. Wręcz w ciągu kilkudziesięciu ...

  • Emigrantki 11.

    Poniedziałkowe poranki przypominały klasyczną sytuację „pożar w burdelu”. Nikt nie wiedział, co się dzieje, ale wszyscy biegali. Okazało się, że nie jesteśmy ...

  • To na Ciebie czekałem cz.61

    AKTUALIZACJA !!! (na dole tekstu) Nie spodziewała się tego. Oczywiście zauważała te wszystkie symptomy jego zauroczenia jej osobą, ale nie spodziewała się takiego ...

  • Uwikłany w romans cz. 17

    Minęły dwa tygodnie od afery ze zdjęciami. Dyrektor dowiedział się o niej jeszcze tego samego dnia i co najlepsze wstawił się za uczennicą, podkreślając na apelu, że to ...

  • Moja pierwsza poważna randka

    Chodziłam wtedy do liceum i mieszkałam u siostry mojej koleżanki.Sandra była studentką i robiła imprezę dla znajomych z jej roku, powiedziałam jej że mogę gdzieś się ...

  • Trenerka 15

    Koźmiński okazał się paranoikiem. Wybrał pensjonat osiemdziesiąt kilometrów od miasta. - Co mu odwaliło, że kazał nam jechać na takie zadupie? - zapytała Ela. - Boi ...