Miłosne - str 26

  • To na Ciebie czekałem cz.27

    Dokładnie pół godziny od skończonej rozmowy z Nikolą, Grzegorz pojawił się pod jej blokiem. Wysiadł z auta trzymając w dłoni, piękny kolorowy bukiet, który kupił jej ...

  • Wróć do mnie... :(

    Mam na imię Monika mam 14 lat, teraz jestem w lasie 2gimnazjum, w klasie pierwszej gim. zakochałam się w chłopaku ze szkoły. Na początku tylko mi się podobał, zaczęliśmy ...

  • Miłość jest bolesna

    To było dokładnie trzy lata temu. Wszystko zaczęło się wspaniale... . Gdy przyszłam tylko do gimnazjum od razu zwróciłam na niego uwagę. Był przystojnym szatynem. Od ...

  • A może tego nie chcesz? cz.2

    Przebudziłem się po pierwszej. Mojej suki już nie było, a szkoda, bo miałem ochotę jeszcze raz ją zerżnąć. Miałem sen o dziewczynie z klubu. Muszę ją odnaleźć ...

  • Gdzie jestes?

    Kiedy zasypiam ciągle widzę te chwile...Wspólne rozmowy. spacery...Uwielbiam spać, bo wiem, że w moich snach będziesz ty.. Znowu mnie pocałujesz, dotkniesz....Gdzie ...

  • Z życia dominy(II)

    Po udanej sesji wróciłam do mojego lokum na ul.Kaliny.Jak tylko weszłam do mieszkania położyłam na szafkę swój stary troszeczkę podniszczony beżowy prochowiec a buty ...

  • Sponsor 6

    Nie mogłam się doczekać pierwszej nocy w naszym gniazdku. Chciałam się tarzać i kochać z nim w tym wielkim łóżku. Sama myśl o tym, że wejdziemy ukradkiem do tego ...

  • Siłownia cz. 6

    HEJ! DZIĘKUJĘ WAM ZA TAK MIŁE KOMENTARZE, DOTYCZĄCE MOJEGO PIERWSZEGO OPOWIADANIA. NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ TAK MIŁEGO PRZYJĘCIA! JEŻELI COŚ JEST NIE TAK TO PRZEPRASZAM ...

  • Jealousy is the way to love. Cz. 1

    "Jealousy..." poprzednio zamieściłam jako "Meandry miłości". Postanowiłam jednak wrócić do pierwotnego tytułu, nadanego opowiadaniu przez jego ...

  • Korepetytorka 6.

    Ta dziewczyna jest inna, ma niebieskie oczy, różową sukienkę, kocham tylko ją. Jaki piękny świat, gdy się ma dwadzieścia lat.... Słowa tej piosenki chodziły za mną ...

  • "Jak łatwo odebrać nadzieję"

    To oczywiste, że Ona chciała czegoś więcej, od Niego oczekiwała całkowitego poświęcenia. Nie zapominała jednak, że Karol miał już swoje życie, trwał w szczęśliwym ...

  • Od Nowa cz.12

    -Kurwa-zaklął gdy zaczął dzwonić mu Telefon. Wyciągnął go i dalej w takiej pozycji zaczął rozmawiać. -Co jest ?... Jutro...Że co się stało!? -podniósł się ...

  • Moja Ewa cz.28

    W następnym roku nie mieliśmy żadnych planów na urlop,jakoś nam umknęło że zaplanowaliśmy urlop w połowie czerwca. -cześć kochanie już jestem -cześć misiu umyj ...

  • Trenerka 5

    Prosto z szatni udałam się do pokoju nauczycielskiego. Nie było tam jeszcze nikogo. Zjadłam coś, by nie powtórzyć błędu z rana, i dopiero wtedy wypiłam kolejną kawę. W ...