Uwikłany w romans cz. 1
- Jak masz zamiar to zrobić? - Magda spytała Anne, gdy szły szkolnym korytarzem. - Nie wiem. - Ania była rozkojarzona po ujrzeniu Piotra. Cały czas rozmyślała o tym jak ...
- Jak masz zamiar to zrobić? - Magda spytała Anne, gdy szły szkolnym korytarzem. - Nie wiem. - Ania była rozkojarzona po ujrzeniu Piotra. Cały czas rozmyślała o tym jak ...
Zapraszam na finałowy epizod namiętnego romansu działkowego *** ROZDZIAŁ 4/4 - niedziela * Gdybym miała opisać to, co właśnie przeżyłam… a co ja, jakaś początkująca ...
Po około godzinie Beata powiedziała -Trochę się zasiedziałam a muszę jeszcze rozpakować torby, ale wieczorem tak około 20 jesteście u nas na kolacji mój Marek na pewno ...
Ze snu, wyrwały ją odgłosy porannej krzątaniny. Szum wody w łazience, warkot ekspresu do kawy, wreszcie szczęk zamka zamykanych drzwi wejściowych. To braciszek zapewne ...
"Część. Mam na imię Michał. Mam 28 lat. Mieszkam na Śląsku, gdzie pracuję, jako informatyk. Koleżanki z pracy mówią, że jestem przystojny, ale biorąc pod uwagę ...
Zacznę od początku. Więc wszystko zaczęło się na początku roku szkolnego, zaplanowałem sobie że odrazu znajdę sobie dziewczynę z którą będę szczęśliwy, choć ...
Czułam się tak, jakby ktoś wylał mi na głowę zimny prysznic. To byłoby zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe. Do mojego domu, przyjeżdża bogaty facet, który daje mi ...
Aneta, jak na ślepo zakochaną kobietę, która idzie po trupach do celu, przystało, nie marnowała czasu. Od zawarcia układu z chłopakami zakasała rękawy i zabrała się do ...
Byłam z siebie dumna. Całe przedpołudnie spędziłam na wykładach i ćwiczeniach, cały czas skupiając się tylko na przerabianym materiale. Miałam nadzieje, że udało mi ...
Byłyśmy tak podekscytowane, że do końca dnia nie mogłyśmy się już na niczym skupić. Nasza wydajność w pracy znacząco spadła, ale na nasze szczęście niewiele osób ...
Czułam, jak wzrasta we mnie podniecenie. Po wyjściu Piotrka i zjedzeniu obiadu usiedliśmy z Pawłem na chwile, żeby odpocząć i napić się soku. Chciałam rozluźnić ...
Obiecane dla Was, pozdrawiam :) ! ************** Wszyscy patrzyliśmy na siebie w kompletnej ciszy. Nie potrafiłam rozgryźć o co w tym do cholery chodzi. -Dobra, to kto mi to ...
Oto ostatnia część. Kiinia nie dam Ci się już namówić na kolejne miłosne opowiadanie.. "..all the things, all the times that you didn’t realize became the little ...
Trochę zaniedbałam moich fanów, szczególnie tych z właśnie tego opowiadania więc powracam ze zdwojoną siłą bo opowiadanie zostało napisane dzisiejszego dnia! ...