Szkolni znajomi cz. 8 - Dwa dni tylko dla siebie
Kolejna noc, kolejny dziwny sen. Sen o niej. Michał obudził się wściekły na swoją podświadomość. Minęło półtora roku od czasu, gdy ostatni raz widział się z ...
Kolejna noc, kolejny dziwny sen. Sen o niej. Michał obudził się wściekły na swoją podświadomość. Minęło półtora roku od czasu, gdy ostatni raz widział się z ...
Zdziwiłam się kiedy mój telefon zawibrował. Nie miałam pojęcia, kto może dzwonić do mnie w poniedziałkowe popołudnie, zwłaszcza że miałam wolne. Na wyświetlaczu ...
Kochani napisałam nowe opowiadanie i nie wiem czy jest sens, pisać i dodawać kolejne części.Jak myślicie?? Zależy mi na waszych szczerych opiniach.Tych negatywnych jak i ...
Trzy kobiety siedzą w przestronnym salonie. Dwie z nich przyglądają się tej trzeciej z szerokim uśmiechem: -Jak przed ślubem? – spytała Kate swojej córki. – ...
Na drugi dzień po mojej rozmowie z teściem zadzwonił do babci Reni i zaprosił ją i dziadka Stasia razem z nami na sobotę na imieniny. Kuba w piątek miał jechać na koncert ...
Badanie testosteronu u czterech chłopaków, którym towarzyszyła nauczycielka, wywołało lekkie zdziwienie w przychodni. Ponieważ była sobota, wyniki miały być szybko ...
Poczułam na swojej twarzy ciepły dotyk męskich dłoni. Zamknęłam oczy i powoli uspokajałam się. Nie odrywajac od siebie wzroku ani nie przestając się dotykać usiedliśmy ...
Poczułam wilgoć między nogami, kiedy w niedzielę wieczorem uświadomiłam sobie, że za dwa dni spotkam się z Koźmińskim. Obiecałam mu to na poprzednim spotkaniu, ale ...
Jedną z największych bolączek detektywa jest problem z oglądaniem osób uprawiających seks. Trudno jest powstrzymać takie uczucia jak podniecenie, zachwyt, czy nawet ...
Ja tego nie chciałem, ja naprawdę nie chciałem Cię skrzywdzić- wciąż w głowie miałam słowa męża, ale wcale nie zwracałam na nie uwagi. Nie miałem znaczenia czego ...
Anna wpatrywała sie w sufit, myśląc o wczorajszej sytuacji. Czy ich naprawdę łączy coś więcej niż zwykła znajomość? Była zazdrosna a jej zawzięty charakter kazał ...
Natalka- 16 lat, blondynka, szczupła, chodzi do pierwszej klasy technikum hotelarstwa. Iwona- 16 lat, przyszła przyjaciółka Natalki, brunetka, chodzi z Natalką do klasy ...
- Piiiiiiić -Pic, pić! Pić to trzeba umić — krzyknęły Olga z Olą, wpadając do mojego pokoju ze szklanką wody. Narobiły takiego hałasu, że myślałam, iż moja głowa ...
Wydarzyło się to w lipcu... ach.. jak się wtedy pięknie zaczął dzień... Wraz z moją kumpelką zostałyśmy zaproszone na imprezę urodzinową do Omena. Kiedy przyjechali ...