Miłosne - str 38

  • To na Ciebie czekałem cz.24

    Grzesiek wszedł do holu biurowca, w którym pracuje i po przelotnym przywitaniu się z recepcjonistką skierował swoje kroki do windy, która miała go zawieźć na dwudzieste ...

  • Bez wstydu cz.1

    Hejka naklejka ! A o to przed wami opowiadanie, , Bez wstydu" postanowiłam, że jednak je napiszę od początku, lecz może być gorszę od tamtego co mi się usunęło ...

  • Siłownia cz. 7

    Wybiła godzina 20 więc wraz z Karoliną wyszłyśmy na grila do domku obok. Usiadłyśmy na ławce przed domkiem chłopaków. Grill już się palił a na nim smażyła się ...

  • Siłownia cz. 18

    Mineło 4 miesiace od balu z Michałem. Między nami nic się nie wydarzyło poza tym, że był naprawde opiekunczy. Kuba pomagał mi tak samo. Michał nie miał nic przeciwko ...

  • Pamiętaj mnie

    -Pamiętaj mnie… Jego ostatnie, pamiętne słowa brzmiały wciąż w uszach Mary, choć od chwili gdy je wypowiedział minęło już wiele tygodni. Jego osoba, oraz ta tak ...

  • Trenerka 16

    Obudziłam się, ale była dopiero piąta i nie miałam jeszcze zamiaru wstawać. Wiedziałam, że nie zasnę, ale chciałam sobie po prostu poleżeć. Ogarniałam w umyśle to ...

  • Do Końca cz.16

    -Wiesz jakie straszne katusze przeżywałem gdy tak chodziłaś w samej bieliźnie? -Domyślam się. -I domyślasz się pewnie tez ze byłem wkurzony gdy tak wyszłaś i ...

  • Porwanie cz.3

    Otworzyłam oczy. Był to chłodny poranek. Nagle przypomniałam sobie całą wczorajszą sytuację. Zdenerwowana krzyknęłam: - Michał, chodź tu natychmiast! Po chwili zjawił ...

  • Korepetytorka 28

    Sprawa została dokładnie przemyślana, a decyzja podjęta. Nie miałam już żadnych obiekcji i wahań. Ludzie robią gorsze rzeczy. Teraz trzeba było skupić się jedynie na ...

  • Moja Ewa cz.15

    -kochany Andrzejku chyba jeszcze nie skończyliśmy -daj trochę nabrać siły (odpowiedziałem zakładając szorty) Ewa podeszła i złapała mnie za rękę -wiem jak cię ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.5

    Przystaję, ciężko dysząc. Biegłam. Przez ostatnie wydarzenia dawno nie biegałam i postanowiłam to zmienić, wracając do mojej starej kondycji. Osuwam się na ławkę i ...

  • Emigrantki 26

    Poczułam się dziwnie, kiedy dowiedziałam się, że dziewczyny cały czas obserwowały to zdarzenie. Przekonały mnie, że robiły to dla mojego bezpieczeństwa i poniekąd ...

  • To na Ciebie czekałem cz.25

    Kiedy Grzegorz z Nikolą wyszli z biura, samochodu Anety już nie było na parkingu. Była zbyt zbulwersowana aby tu zostać, nadal oglądając ich uśmiechnięte twarze i nie ...

  • Facebook'owe amore. cz.4

    Całą noc śnił mi się Damian, to chyba znaczy, że jestem szczęśliwa tak? No bo w końcu zrobiłam z nim mój pierwszy raz, ja chyba na prawdę się w nim zakochałam, a on ...