On-Chłopak ze snu cz.19
Przepraszam, że ta część jest taka krótka, ale nie miałam weny :( Spojrzałam na Brajana i uśmiechnęłam się.Tak pięknie wyglądał trzymając naszą córeczkę na ...
Przepraszam, że ta część jest taka krótka, ale nie miałam weny :( Spojrzałam na Brajana i uśmiechnęłam się.Tak pięknie wyglądał trzymając naszą córeczkę na ...
Tak bardzo za wami tęskniłam - słyszę jej cichy głos Patrzymy na siebie i znów wybuchamy płaczem.Patrzę w oczy siostrzyczki i nie wierze, że ona tu jest.Nie wierzę, że ...
Witam nazywam się Marcin i chce wam opowiedzieć o pewnej dziewczynie. Ma na imię Marta. Zaoferowałem Marcie jej żeby była moja dziewczyną i ona się zgodziła. Jednak nie ...
Niedawno wróciłam z koloni, która była w Hiszpanii. Było bardzo fajnie. Pogoda dopisała. Poznałam wiele ciekawych osób a w tym Damiana. A było to tak : Rano ...
3 dzień wyjazdu. Wczoraj nie wychodziłam z pokoju. Nie byłam głodna a poza tym nie mogłabym patrzeć na Adama. Za bardzo bolałoby mnie serce. Praktycznie nie spałam całą ...
Siedziałam na brązowej ławce, przy jego grobie i nie mogłam zatrzymać łez.Nie wiedziałam ile to już trwa, kilka miesięcy, lat? nie miałam pojęcia od ile dni ...
To, jak wyglądało małżeństwo Zofii i Henryka jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że wolę być sama. Obraz, jaki miałam przed oczami, kiedy o nich ...
Gapiłem się w telewizor i co chwila łapałem się na tym, że nie wiem, o czym jest film. Nie mogłem się za nic w świecie skupić. Cały czas miałem w głowie to, że moja ...
Leżałam na leżaku w ogrodzie, z domu bardzo głośno leciała muzyka. Bardzo Dobrze znany wszystkim zespół ACDC pomieszany z innymi wykonawcami. Szczególnie był to rap ...
Wylądowaliśmy u mnie. Zadecydowała o tym moja troska o to, żeby nie zostawiać mojego synka samego na całą noc. Robert powoli dokuśtykał. Miał o tyle trudniej, że ...
Dziewczyna miała jeszcze mokre włosy. Były w nieładzie, ale i tak wyglądały cudownie. Miała na sobie tylko szlafrok, którym zakryła swoje ciało. Jej proste i gładkie ...
Obudzilam się a koło mnie lezal mój mezczyzna. Moglam już tak o nim mowic. Byl w stu procentach moj. Usmiechnelam się do niego. - Dzien dobry ksiezniczko. - przywital sie ...
Nie spodziewałem się, że po tym, co działo się przy ognisku spacer z Iwoną będzie taki przyjemny. Nasze relacje w ostatnich dniach były dosyć napięte, ale dziewczyna ...
I stało się. Trzy tygodnie przygotowań i w końcu byłem gotowy do działania. Nie mogłem tego dłużej odkładać. Czas naglił. Liczyła się każda chwila. Wydawało mi ...