Miłosne - str 41

  • Osaczona 7

    Ela siedziała na łóżku i nie wierzyła w to, co przed chwilą się stało. Słyszała, jak bije, a właściwie wali jej serce. Czekała na dzień, kiedy szantażysta powie ...

  • Trenerka 6

    Nie potrafiłam się skupić na prowadzeniu lekcji. Co prawda uczyłam tylko wf-u, a nie wykładałam chemii, ale mimo wszystko byłam mocno rozkojarzona, co nie umknęło uwadze ...

  • Niełatwa miłość. cz. 2

    Wrócili do domu Majki i poszli do pokoju dziewczyny. Przepuścił ją w drzwiach i zatrzymał się opierając się o ich framugę. - Myślisz, że Twoja mama zaakceptuje nasz ...

  • Emigrantki 12.

    Artur przystał na moją propozycję. Po kilkudziesięciu minutach jazdy zaparkował busa na podjeździe, po czym udał się razem z nami do domu. Był pod dużym wrażeniem domu ...

  • Dyskoteka Andrzejkowa

    W grudnia zapowiadała się dyskoteka.Wszystkie dziewczyny nie mogły się doczekać.Gdy nadszedł ten dzień wszyscy byliśmy podnieceni. Po mnie przyszła Sandra poszłyśmy po ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 8

    3 dni później ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Czułam się jak robot. Przez te trzy dni robiłam w kółko to sam: biegi z Mikołajem, trening z chłopakami, śniadanie, trening na ...

  • Od Nowa cz.9

    Przez 3 dni moje kontakty z Damianem wyglądały na zasadzie " Cześć " . Najgorsze było gdy mówił przy mnie do Natali " Kocham Cię " . Serce mi się ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 13

    -Zuzia zaczekaj!- krzyknął Damian. -Daj mi spokój! Wbiegłam szybko do pokoju zamykając mu drzwi przed nosem. Prosił żebym z nim porozmawiała, ale nie reagowałam. Na ...

  • Bad boy never gives up cz. 1

    Czułam się dziwnie z tą myślą, wyprowadzam się do Londynu, kawał drogi od rodziny. Moją jedyną opoką w tych chwilach miał być Eddie, mój starszy brat i najlepszy ...

  • Porwanie cz.8

    Wybiegłam za nim w samej koszuli. Stał na pomoście kilkanaście metrów od budynku. Palił papierosa. Dym unosił się z wiatrem wysoko do płynących swawolnie po niebie ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 55

    To był ten dzień. Długo wyczekiwany, a jednocześnie tak bardzo znienawidzony. Dzień, który burzył spokój, odbierał nadzieję, a w zamian dawał wątpliwość i strach ...

  • Gwiazdkowa para

    Za oknem biały puch pokrywał drzewa, budynki i ulice. Troje małych dzieci budowało razem z mamą bałwana, a inne obrzucały się śnieżkami. Zelly przeciągnęła się i ...

  • Parawan 6.

    - Zamknij się z łaski swojej — powiedział Sebastian do siedzącego obok Pawła. Jego śmiech od razu umilkł. Potem spojrzał na mnie, a w oczach miał zrozumienie i ...

  • Siłownia cz. 10

    - Niech to zostanie miedzy nami - powiedział - Słucham? - zapytalam. Michał wstaĺ i zaczal się ubierac. Nalozyl spodnie i usiadl na lozku. - Lauro, chce by to co wydarzylo ...