Miłosne - str 44

  • Siłownia cz. 5

    Wstałam rano z potwornym bólem prawej części twarzy a w szczególności ust. Chciałam to jakos zatuszować by wyglądało to w miare normalnie. Wyszłam z mieszkania a przed ...

  • Totalna pomyłka cz.1

    To moje drugie opowiadanie...zrobiłam dość długą przerwę po moim ostatnim, , dziele '' Kogo wybrać...?. Mam nadzieję, że ta seria również wam się spodoba :) ...

  • STARSZY ZNAJOMY 16

    Idziemy do sklepu, kupujemy po piwie i ruszamy już nad rzeczkę. Śmiejemy się i ogólnie wszyscy mają bardzo dobry humor lecz do pewnego momentu... -Nie tylko nie on ...

  • Nie ten dzień

    Najgorętszy erotyk tego lata! Było już późno. Większość okien w kamienicy nie rozświetlał nawet nikły blask. Tylko w mieszkaniu na ostatnim piętrze paliły się ...

  • W świecie kłamstw rozdział 1

    - Idziesz dzisiaj na trening? – zapytała Marta, śliczna blondynka o orzechowych oczach, wycierając włosy ręcznikiem. - A jak myślisz, dlaczego się szykuję? – ...

  • Nosić swoją skórę cz. I

    Zaczęło się nie najlepiej. Senna pogoda i grube krople deszczu rozbijające się o przednią szybę samochodu dobijały Łukasza bardziej, niż 300 kilometrów drogi, które ...

  • Uwikłany w romans - prolog

    Nieopodal pokoju nauczycielskiego siedziały dwie nastolatki. Obie miały po 17 lat. Były w drugiej klasie technikum. Jedna to Magda, delikatna, drobna blondynka o orzechowych ...

  • Siłownia cz. 17

    Dzien w pracy minal mi naprawde dobrze. Co chwile zartowalysmy z Karolina, Szymonem i Piotrem. Michal nie mial tak dobrego humoru jak my. Chodzil caly czas zdenerwowany i cos mu ...

  • To na Ciebie czekałem cz.34

    Wszyscy nagle ucichli. Nie rozumiejąc tego co się dzieje, bacznie obserwowali rozgrywającą się scenę. Grzesiek chwycił ją za nadgarstki i nie puszczając odepchnął na ...

  • Narzeczony dla Księżniczki

    Król Harold IV czuł, że się starzeje,z roku na rok coraz szybciej. Nękały go bóle w klatce piersiowej i krwisty kaszel, przez co przeczuwał koniec, o którym nie mówił ...

  • Siłownia cz. 13

    Zjedlismy sniadanie a ja wstalam i zaczelam sprzatac: - Daj spokoj. Jestes moim gosciem. Zostaw to, ja posprzatam - powiedzial Michal Bylam mu strasznie ulegla wiec zrobilam to co ...

  • Niania. Część dziewiętnasta.

    Dla zachowania wszelkich pozorów i bezpieczeństwa uznaliśmy, że najlepiej będzie jeśli zjawimy się w hotelu osobno. Prosto z dworca udałam się do małej kawiarenki, a ...

  • Mężczyzna mojego życia

    Stałam oparta o parapet wyglądając przez okno na jasne światło latarni stojącej przed domem. Nie miałam zbyt dobrego humoru, od kilku dni nie rozmawiałam z Samem. Jak ...

  • Uwikłany w romans cz. 7

    - Dobry jest w łóżku? - zaśmiała się Magda, gdy razem z Anią siedziały, jedząc kanapki. Była środa, a przed sobą miały jeszcze 3 godziny lekcji. Za chwile miała być ...